17 stycznia 2016

Semilac - Diamond Cosmetic

Hej! W dzisiejszym poście chciałabym Wam trochę opowiedzieć o naprawdę świetnej firmie, od której ostatnio otrzymałam paczkę. Jest to firma Semilac, która w swoim asortymencie posiada głównie rzeczy potrzebne do robienia paznokci hybrydowych. Znajdziecie tam: lampy do hybryd, lakiery hybrydowe, lakiery do paznokci, żele kolorowe, akcesoria, urządzenia do paznokci itp. W moim zestawie znalazły się dwa lakiery hybrydowe, baza, top, magazyn Semilac, zwykły lakier, podkładka do manicure, smycz, naklejki oraz cukierki. Bardzo ucieszyłam się z tej paczki, ponieważ nie ukrywam, że odkąd dostałam zestaw do robienia hybryd to z wielką przyjemnością chciałam przetestować nowe kolorki. Co sądzę o firmie? Uważam, że Semilac to najlepsza firma, która produkuję zestawy do robienia paznokci hybrydowych, ponieważ lakier trzyma się 3 tygodnie i nic wcześniej się nie odłamuję. Wysyłka z tej strony internetowej jest bardzo szybka, ponieważ po wysłaniu do mnie paczki przyszła ona w ok. 3 dni. Jestem bardzo zadowolona i myślę, że jeszcze nieraz zamówię lakiery i akcesoria do paznokci właśnie z tej strony.
Główną rzeczą, którą dostałam są dwa lakiery hybrydowe w odcieniach różu (numerek 049 oraz 003) oraz Baza i Top. Lakiery trzymają się na paznokciach bardzo długo. Jak możecie zauważyć na powyższych zdjęciach użyłam lakieru 'Sweet Pink' (nr 003) i mogę śmiało przyznać, że już po nałożeniu drugiej warstwy lakieru jest on bardzo kryjący, jednak zawsze dopełniam paznokcie trzecią warstwą, aby wyglądały jeszcze ładniej. Baza i Top są również bardzo przydatne, ponieważ bez nich nie można byłoby zrobić paznokci hybrydowych.
Kolejną rzeczą, którą otrzymałam jest lakier do paznokci, magazyn, smycz oraz podkładka do robienia manicure. Wszystkie te rzeczy bardzo mi się przydadzą. Magazyn przeczytałam już cały i stwierdzam teraz, że dzięki niemu dowiedziałam się o wiele więcej rzeczy o hybrydach. Podkładka również mi się bardzo przydała, ponieważ gdyby mi się coś wylało to na pewno nie ubrudzę tym stołu tylko podkładkę. Dziękuje firmie również za cukierki i naklejki!

Podobają Wam się produkty? Słyszeliście o tych lakierach?


58 komentarzy:

  1. Lakiery super sie prezentuja !

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga --> ♥ http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje sie super!
    Świetny post, na pewno kiedyś zamówię u nich coś :)
    http://myblackblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tej firmie, a mianowicie o sławnym lakierze Semilac Hard Milk, itp. :D Często robię sobie hybrydy bo posiadam lampę, jednak aktualni moje paznokcie wyglądają tragicznie.. Świetny wybór :)


    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO FAJNY POST I PRZEDE WSZYSTKIM CIEKAWA FIRMA :)
    roksanablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta lakiery fajnie się prezentują! ♥ Ten kolorek 003 najbardziej mi się podoba!
    Widzę, że uwielbiasz kombinować z paznokietkami haha! :D Czekam na pościk, w którym pokażesz jak zrobić jakieś fajne wzorki -> np. takie, jak w tej gazetce.

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tej firmie już wiele razy, ale świetny post.
    Zachęciłaś mnie do zakupy, i w najbliższym czasie postaram się coś zamówić z tej firy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam trochę o tej firmie i trochę zazdroszczę ci współpracy :) Lakier na paznokciach prezentuje się świetnie, śliczny kolor *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo o nich słyszałam i mam nadzieję,że sama również wypróbujee
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. to bardzo popularne lakiery, oczywiście, że słyszałam :) są świetne.

    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam że semilac to dobra firma ja kiedys robiłam hybrydy i pani kosmetyczka dała mi lakier z firmy SPN i był na prawdę świetny :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te lakiery! i tak słyszałam :)
    http://jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama chce właśnie kupić zestaw do robienia hydryd, więc i ja skorzystam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super lakiery, a jakie kolorki! <3



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  14. ladne kolory lakierow:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam tych lakierów i również mogę stwierdzić, że są godne polecenia :) Naprawdę trzymają się do 3 tygodni i uważam, że są warte swojej ceny.
    wdym - zapraszam (nowy post)!

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszałam o tej firmie mają bardzo ładne kolory lakierów :)
    spam2506.blogspot.com/2016/01/kamstwo.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Przekonałaś mnie! Chyba zamówie coś z ich strony;)
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz slysze o tej firmie i raczej nic od nich nie kupie, ale moze akurat ktos inny sie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne kolory ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym w końcu wypróbować ich produkty, wydają sie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam hyrbydy, jednak wolę je robić u kogoś, bo sama nawet nie umiem pomalować paznokci zwykłym lakierem, bo cały czas wyjeżdżam na skórki haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem straszna lakieromaniaczką ! uwielbiam malować paznokcie !
    Właśnie zastanawiam się czy by nie zakupić zestawu do robienia hybryd, ale jakoś jeszcze nie jestem do tego tak przekonana
    Oczywiście na blogu możesz zobaczyć moje niektóre dzieła
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne kolorki.Słyszałam o firmie i sama grubo zastanawiam się nad robieniem hybryd :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne :)
    Pokażesz swój zestaw do robienia hybryd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będę miała czas to na pewno zrobię post o moim zestawie hybrydowym ;)

      Usuń
  25. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ;))
    Świetne kosmetyki widzę :D
    Fajny post :))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tych lakierach, ale ładne kolorki ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio zaczęłam interesować się manicurem hybrydowym, więc z miłą chęcią przeczytałam ten post! Genialne kolory i śliczne zdjęcia ♥

    http://natasiak.blogspot.com/2016/01/byle-do.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio czaję się na zestaw do robienia hybryd :)
    Piękne kolorki :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne kolorki .... A ten jasny - super ♥ Chyba sie na niego skuszę :) Polecasz jeszcze jakieś kolorki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Semilac polecam wszystkie kolorki, ciemne, jasne, błyszczące - no dosłownie wszystkie :)

      Usuń
  30. Słyszałam o nich wiele dobrego i sama się skusiłam :) Czekam na przesyłkę, zobaczymy jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczerze mówiąc, nie słyszałam o tych lakierach, dlatego świetnie, że napisałaś o nich ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam o tym lakierach i nawet mogę z ręką na sercu polecić! Moja kosmetyczka używa takiego białego i jestem bardzo zadowolona!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale lakiery świetnie się prezentują!

    just-with-the-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta firma ma dobre produkty. Te różowe kolory są śliczne, ale wiesz kochana, ja akurat różowy kolor traktuję jako must have wśród swoich lakierów;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądają te lakiery! Ja również nigdy nie słyszałam o tej firmie.

    ophexia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie słyszała o tej firmie, jednak produkty wyglądają zachęcająco ;)

    verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne lakiery :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam tę firmę !
    Śliczny odcień różowego :)
    http://wersquu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow powiem ci że Sweet Pink jest bardzo...słodki? :) słyszałam od mojej przyjaciółki że Semilack to produkty które są wydajne,nie wierzyłam w to za bardzo ale po twoim poście zaczęłam. Napewno kiedyś skorzystam z semilac

    dilseeeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się ten jasny kolorek, współpraca czy sama zamawiałaś? Odpisz u mnie.

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczuszkę dostałam ze współpracy, ale dwa dni temu przyszło mi zamówienie, które sama złożyłam :)

      Usuń
  41. Bardzo fajne rzeczy, tak się zachwycam ,bo nigdy o takich nie słyszałam. W sumie nawet nie mam lampy ,więc kiszka... Ale masz śliczne pazury!

    Mój Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolory lakierów me gusta ;D
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Tez chcialabym takie zestawy. Super sa! Gratuluje :*
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne lakiery ciekawe jak tam z ich trwałością :)
    natalciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne rzeczy! Piękne kolorki lakierów. I super te gadżety z Semilac :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolory lakierów są ekstra. Miałam kiedyś hybrydę,ale robiłam ją u kosmetyczki. Jeszcze się nie skusiłam na robienie samemu,ale może kiedys :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne kolorki! Paznokcie hybrydowe wyglądają ślicznie!

    Zapraszam na nowy post! Skomentuj i zaobserwuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo podoba mi się róż (003), ale sama bym sobie nie pomalowała paznokci takim lakierem ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://xmeand.blogspot.com/2016/01/nigdy-przenigdy-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.