12 lutego 2016

Semilac - Walentynki ♥

 
Hej! Ostatnio przyszła do mnie paczka od firmy Semilac, w której znajdowało się dużo nowości, więc w dzisiejszym poście chciałabym Wam trochę o nich opowiedzieć. Z firmą Semilac nie spotykam się po raz pierwszy, ponieważ zamawiałam już z tej strony dwa razy i z każdego zamówienia byłam bardzo zadowolona. Od firmy otrzymałam 3 lakiery hybrydowe ('Strong White' - 001, 'Glitter Indigo' - 087, 'Diamond Ring' - 144) oraz bazę witaminową, którą zawsze trzeba nałożyć przed wybranym kolorem, aby nasze paznokcie się nie przebarwiły. Baza witaminowa jest nowością na stronie Semilac, więc jeśli chcecie więcej poczytać na jej temat to zapraszam Was do przejrzenia strony. Kolorki bardzo mi się podobają, biały jest bardzo klasyczny, więc wiem, że będzie on pasował do wszystkich kolorów, jakie są tylko możliwe, kolor srebrny wykorzystam do zdobień paznokci, aby je podkreślał, a granatowy z świecącymi drobinkami idealnie będzie nadawał się na różne okazje, ale nie tylko.
 

Teraz czas przejść do paznokci walentynkowych. Na dwóch pierwszych zdjęciach możecie zauważyć mój manicure walentynkowy. Jest to połączenie koloru szarego (nr 017) oraz czerwonego z błyszczącymi drobinkami (nr 025). Jestem bardzo zadowolona z tego, ile czasu trzymają się lakiery hybrydowe z Semilac na paznokciach. Na dwóch kolejnych zdjęciach możecie zauważyć manicure walentynkowy mojej mamy, który wykonywałam przed wczoraj. Myślę, że kolory, które wybrałam do tego manicure (Glitter Red - 025 oraz Diamond Ring - 144) są idealnym połączeniem na walentynki, bo jak wiadomo 14 lutego wszędzie możemy zauważyć dużo czerwonych serc.
Oprócz lakierów i bazy od firmy otrzymałam również magazyn Semilac World zima 2015, podkładkę pod paznokcie, na której wykonuję manicure oraz smycz, cukierka i dużo naklejek. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zamówienia i wiem na pewno, że jeszcze nie raz zamówię coś z tej strony internetowej.
Co sądzicie o kolorach? Słyszeliście o tej firmie?


45 komentarzy:

  1. Firma semilac jest bardzo dobra :)
    Piękne kolorki na paznokciach

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne paznokcie i ślicznie pomalowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kiedyś słyszałam o tej firmie, bo skądś ją kojarzę ;))
    Świetne kosmetyki :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie ♥ nie słyszałam o niej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie, ale śliczne pazurki ^.^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie bardzo fajne :) O firmie też słyszałam same pozytywne rzeczy :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna firma, muszę skorzytać :)
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tych lakierach, aczykolwiek nie jestem jeszcze przekonana do hybryd.

    pozdrawiam cieplutko
    julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej firmie, wcześniej na Twoim blogu ;)
    Super manicure. Też chciałabym wypróbować hybryd!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tej firmie! Cały czas się zastanawiam czy nie zakupić zestawu do hybryd... :))

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne paznokcie! :o
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nie słyszałam o tej firmie, ale paznokcie wyglądają bosko! Najbardziej spodobał mi się ten srebny kolorek.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej firmie i widziałam sporo dobrych opinii na ich temat :). Podoba mi się to zestawienie srebrnego z czerwonym ;).

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne paznokietki! :) Tylko pozazdrościć Tobie takich lakierów haha!
    Najbardziej spodobał mi się ten srebrny, błyszczący lakier!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolorki lakierów :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej firmie, ale śliczne kolorki :)) Cudne paznokcie :))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zestaw do robienia kupiłam w piątek a już w sobotę robiłam i przyznam, że nie wyszły źle
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne paznokcie :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/ulubiency-stycznia.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale zapowiada się bardzo dobrze :D
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super klory lakierów. Ja swoje paznokcie maluję najzwyklejszymi lakierami na świecie, chociaż nigdy mi się nawet nie chce ich malować ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne lakiery :) Najbardziej podoba mi się ten czerwony!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne paznokcie, ja jeszcze nie zamawiałam z tej firmy :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam tę firmę i używam tylko ich lakierów, bo nigdy się na nich nie zawiodłam. polecam czarny z kolorowymi drobinkami (niestety nie znam numerka), ale świetnie się spisuje.:)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Już wiele dobrego słyszałam o tej firmie, w sumie to chyba same pozytywne opinie;D

    Ten szary kolor jest bajeczny, bardzo mi się podoba.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszymy się, że lakiery się spodobały :) czekamy na więcej stylizacji!

    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie prezentuje się czerwień z Diamond Ring :) Ja też dostałam ten magazyn. Czytałaś? :) Fajne są stylizacje, ja nawet jedną wypróbowałam na swoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam i śmiało mogę stwierdzić, że można tam znaleźć wiele ciekawych propozycji na paznokcie! :)

      Usuń
  27. Bardzo ładne kolory :) zawsze chciałam mieć hybrydy ale myślę że moje paznokcie są za słabe

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny post!

    http://polabogaczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolorki I piekna propzycja paznokci ... planujesz więcej takich postów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej! Powiem szczerze, że od dłuższego czasu uwielbiam pisać i czytać właśnie tego typu posty ♥

      Usuń
  30. Paznokcie wyszły super, bardzo mi się podobają ;)
    Zapraszam na rozdanie, u mnie do wygrania 5 Semilaców ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne paznokcie! Uwielbiam lakiery z Semilaca i była to miłość od pierwszego pomalowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobno bardzo dobra firma :)
    Paznokcie są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli chodzi o tej rodzaj malowania paznokci, to Semilac z pewnością jest coraz bardziej popularny :)
    Śliczne paznokcie. Sama nie mam nic z ich firmy, bo jestem uczennicą gimnazjum, a tam malowane paznokcie nie przechodzą :)
    Zapraszam http://sheoviolet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, ale na pewno z niej oś wypróbuję ;) Świetne paznokcie *-*

    Zapraszam na konkurs ^^

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nic nie zamawiałam z tej firmy, ale widać, że lakiery są godne polecenia.
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja właśnie przymierzam się do zakupu zestawu z semilaca ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. właśnie zastanawiam się nad zestawem do hybryd, lecz ciagle się waham :)
    śliczne pazurki !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam okazję mieć hybrydy kilka razy i właśnie produkty Semilac są najlepsze w tej dziedzinie ;) Pięknie dobrane kolorki!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o tej firmie i może w końcu skuszę się na ich produkty, bo opinie są bardzo dobre :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.