5 marca 2016

Semilac - Dzień Kobiet ♥

Hej! Jak możecie zauważyć po tytule, we wtorek odbędzie się Dzień Kobiet. Z tej okazji wraz z firmą Semilac, a tak właściwie z produktami z tej strony postanowiłam przygotować dla Was aż trzy propozycje paznokci na tę okazję. Są one różne, więc idealnie będą nadawały się dla nastolatek, jak i dla kobiet. Od czasu, gdy po raz pierwszy zakupiłam bazę, top oraz lakiery z firmy Semilac to bardzo się nimi zachwyciłam i od wtedy ciągle ich używam. Są świetne pod względem jakości i nie tylko. Lakier mogę mieć na paznokciach nawet 3 tygodnie i wtedy pojawią się tylko odrosty, które są przy każdych lakierach hybrydowych i zwykłych. Wysyłka z tej strony internetowej jest bardzo szybka, trwa ona zaledwie 2-3 dni, a wszystkie produkty zapakowane są w ochronną folie bąbelkową.

Bardzo przydatne rzeczy podczas robienia hybryd - baza oraz top. W moim przypadku posiadam akurat nowość na stronie Semilac czyli bazę witaminową, którą nakładamy od razu po odtłuszczeniu płytki paznokcia cleanerem. Top, który orzymałam specjalizuję się tym, że po jego nałożeniu oraz wysuszeniu nie musimy przecierać paznokci cleanerem i możemy od razu powrócić do codziennych czynności.
Pierwszy manicure wykonałam mojej mamie. Użyłam do tego lakieru Glitter Indigo (nr - 087). Bardzo mi się on podoba, ponieważ ma małe, świecące drobinki, które dodają paznokciom blasku. Oprócz tego lakieru na palcu serdecznym zrobiłam również kropeczki, które wykonałam lakierem Diamond Ring (nr - 144). To połączenie prezentuję się bardzo ładnie i kobieco. Poniżej możecie zobaczyć efekt pracy na paznokciach mojej mamy.
Kolejny manicure wykonałam mojej siostrze. Do niego wykorzystałam lakiery: Strong White (nr - 001) oraz Diamond Ring (nr - 144). To połączenie jest bardzo ładne, a lakier srebrny na dwóch paznokciach dodaję blask i elegancje. Te paznokcie moja siostra ma już ponad tydzień i mogę śmiało stwierdzić, że manicure trzyma się idealnie, a tygodniowy odrost jest bardzo mały. Jak będę robiła następnym razem manicure hybrydowy to pomyślę nad nowymi zdobieniami paznokci z użyciem właśnie tych dwóch kolorów.
Ostatni manicure wykonywałam na swoich paznokciach. Przyznam szczerze, że najtrudniej było mi malować prawą rękę, ale mam nadzieję, że wyszła dobrze. Użyłam do tego lakieru Strong White (nr - 001), a na kciuku i paznokciu serdecznym użyłam efektu syrenki, który ostatnio zakupiłam. Na zdjęciach nie jest on aż tak bardzo widoczny, ponieważ dobrze widać go na ciemnych kolorach, jednak na żywo wygląda pięknie i bardzo ładnie się mieni.
Podobają Wam się propozycje? Co sądzicie o kolorach?


31 komentarzy:

  1. o, ładniusie :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :)

    http://markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne !
    kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokcie! :*
    Chyba się skuszę na zakup zestawu z Semilac :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  6. Te drugie pazurki sa najlepsze! :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga propozycja najelpsza haha :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne są! Mi się ten biały bardzo podobaa! Super będzie na lato do opalenizny *.*

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne propozycje panokci ♡ Jak długo robisz hybrydy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie hybrydowe zaczęłam robić w grudniu 2015 roku :)

      Usuń
  10. Semilac ma na prawdę dobre lakiery hybrydowe, sama mam zrobione paznokcie nimi i jestem zadowolona. maneradios.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Po tym co napisałaś chyba skuszę się na ich kupno :D + bardzo ładne paznokcie :3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie podobają mi się najbardziej :) Choć miałam paznokcie malowane tymi lakierami nadal nie jestem do nich przekonana. Może to wina wykonania, gdyż za dwa dni odpadały mi jak zwykły lakier...
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam lakiery z semilac, zwłaszcza biały i czarny.

    Zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam biały kolor! A poza tym od zawsze marzę, żeby dostać zestaw z Semilaca. Tylko mam pytanie : nikt się u ciebie nie czepia pomalowanych paznokci w szkole? Bo u mnie tak :/ Zapraszam również do siebie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej szkole nikt nigdy mi nie powiedział, że nie wolno malować paznokci, więc nikt się nie czepia :)

      Usuń
  15. Sam biały kolor wygląda świetnie :) Inne też są ładne ;)
    Pozdrawiam,Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tych produktach ;))
    Śliczne kolory!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hybrydy ogólnie są wspaniałą rzeczą pod względem wytrzymałości i tego jakie mogą być jego efekty!
    Ze względu, że kocham klasyk to białe zawsze będą moimi ulubionymi :)

    Dopiero co założyłam bloga, więc zapraszam!
    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne paznokcie! Od jakiegos czasu ciagnie mnie do Semilaca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! Przyjemnie się czytało. Zdjęcia naprawdę wyraźne, za co duży plus. Myśleęwłasnie nad kupnem kilku hybryd i chyba się skuszę. Piękne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolorki, muszę się koniecznie w nie zaopatrzyć :)
    Tymczasem zapraszam na mojego paznokciowego bloga :)

    http://hybrydowelove-julson.blogspot.com/2016/03/zmalujmy-cos.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze kolorki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście zupełnie nie nadaję się do malowania paznokci, nie potrafię tego robić dobrze. Ale Ty pięknie je pomalowałaś !

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne i delikatne propozycje! :)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.