20 kwietnia 2016

Semilac - wiosenne trendy!

Hej! Gdy zaczyna się robić coraz cieplej, to na stronie internetowej Semilac wiele klientów wybiera jasne kolorki lakierów hybrydowych, które świetnie sprawdzą się na wiosnę i lato. W moim przypadku jest tak samo. Wiosną o wiele bardziej wolę wybierać jasne kolory, a na jesień i zimę zostawić te ciemniejsze. Oprócz tego dużym, wiosennym trendem stały się również zdobienia paznokci. Jest ich wiele, paznokcie możemy ozdobić: kropeczkami, serduszkami, paskami, wzorami, naklejkami, tasiemkami, metodą ombre itd. Idealnym dodatkiem do jasnych kolorów i zdobień są lakiery brokatowe. Sama posiadam złoty oraz srebrny i uważam, że świetnie pasują do takich propozycji. Ostatnio przyszła do mnie paczka od firmy Semilac, więc od razu postanowiłam zrobić mojej mamie oraz siostrze nowe paznokcie hybrydowe. Lakiery na paznokciach trzymają się bardzo długo, nic nie odpada, ani się nie zadziera, więc w dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jak wyglądają paznokcie po ok. 2 tygodniach od zrobienia. Oprócz tego otrzymałam również podkładkę do robienia hybryd, naklejki oraz słodkości.
 Pierwszy manicure to połączenie trzech, pięknych kolorów: True Pink (049), Sweet Pink (003) oraz Diamond Ring (144). Uważam, że jest on bardzo dziewczęcy i świetnie sprawdzi się na wiosnę. Różowe kolory są bardzo jasne, więc dobrym dodatkiem do nich jest kolor srebrny. Poniżej możecie zobaczyć prezentacje tych trzech kolorów na paznokciach mojej mamy. Zawsze pokazywałam Wam zdjęcia paznokci od razu po pomalowaniu, więc dzisiaj pokażę Wam jak wygląda lakier na paznokciach po 2 tygodniach. Jak możecie zauważyć odrost nie jest duży, na dodatek lakier nie poodpadał z paznokci, ani nic się z nim nie stało co jest ogromnym plusem i zaletą lakierów.
Drugi manicure wykonałam mojej siostrze. Do niego użyłam dwóch lakierów: Biscuit (032), Gold Disco (037), a małe serduszko na środkowym palcu wykonałam lakierem Black Plum (089). Z nim właśnie manicure zobaczycie w kolejnym poście! To połączenie również bardzo mi się podoba, ponieważ jest eleganckie oraz dziewczęce. Pierwszy raz wykonywałam jakiekolwiek zdobienie na paznokciach i myślę, że wyszło mi dobrze. Jasny kolor wraz z złotym brokatem komponuję się idealnie i wiem, że jeszcze nie raz użyję tych dwóch lakierów do zrobienia manicure. Tutaj również możecie zauważyć mały odrost na paznokciach, a także to, że lakier nie odpadł w żadnym miejscu.
Podobają Wam się propozycje wiosennych paznokci?


62 komentarze:

  1. Jakie ładne kolory <3 manicure bardzo ładnie wykonany :D
    pozdrawiam byzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz piękne paznokcie! Zazdroszcze, ja nawet jakbym chciała to bym nie zapuściła.. :/ nie przepadam za złotym brokatem ale w twoim wykonaniu wyszedł świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne lakiery!! :O Ta druga propozycja mi się baardzo spodobała! Świetnie wykonujesz paznokietki :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne kolorki :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lakiery :) Myślę,że niedługo skuszę się na ich zakup. Świetnie wyglądają, słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii :)
    Pozdrawiam asiaczajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki cudne, na paznokciach wyglądają świetnie! Najładniejsze te z serduszkiem :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega wyszły ci paznokcie, chciałąbym mieć takie paznokcie jak zrobiłaś siostrze :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pazurki, kolory cudowne
    najbardziej podoba mi się ten pudrowy, pastelowy
    róż, cudowne paznokcie, masz do tego talent :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze pazurki są niesamowite! Idealne 💎
    Piękne kolorki ! Zauroczona jestem ! Kolejne do kupienia i do kolekcji! Wow !!! 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki! :* Piękne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kolorki od semilaca.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy manicure jak najbardziej w moim guście <3
    Cudowne kolorki wybrałaś, ja też muszę zaopatrzyć się w jakieś nowie, wiosenne lakiery :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam malować paznokcie i już od jakiegoś czasu myślałam nad hybrydami. Supr kolorki!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolory! <3

    Sama ostatnio zamówiłam dla siebie bazę, szary kolor i matowy top semilaca. Właśnie mam ten manicure na paznokciach i stwierdzam, że matowy top jest świetny, paznokcie są takie satynowe po użyciu go, polecam! ;D

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam lakiery od Semilac,piękne kolorki wybralas :)
    Pozdrawiam
    Lorendezain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mam pare z tych kolorkow. bardzo lubie lakiery z semilaca i mam straszny dylemat gdy mam dokonac wyboru lakierów.
    ładne stylizacje paznokci.
    obserwuje, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam firmę SEMILAC <3 Piękne kolorki :) Paznokcie także ładne :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super! My tez zaczynamy przygode z semilac <3
    pozdrawiam i miłego weekendu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolory mają te lakiery :)
    http://milaa-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory lakierów :)
    motykastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te lakiery są świetne a ich kolory Bomba <3
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale wszystko ładne <3 Kolory cudowne! Naprawdę ładne :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pięknie wykonane paznokcie ^^ zazdroszczę długości:c moje ostatnio jakiś kryzys miały i wszystkie się połamaly :/

    www.aurelia-reine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne lakiery <3

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Semilac :) Mają duży wybór kolorów oraz łatwo się nakładają i długo wytrzymują <3 A wiosna to najlepszy moment na wypróbowanie mnóstwa odcieni <3
    Piękny blog, obserwuje :)
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne pazurki! Uwielbiam hybrydę :)
    Zapraszam. veronika-amka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolory semilac są piękne a ich lakiery mają cudowną konsystencję :) Sama robię paznokcie i wiem jakie to ważne aby lakier był dobrany :) pozdrawiam i zapraszam do siebie. Nowy post na www.nieczyporowska.blogspot.com ⬅

    OdpowiedzUsuń
  28. Diamond Ring najbardziej mi się podoba :)
    http://phootoandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne paznokcie,ja niestety przy mojej pracy moge mieć pomalowane paznokcie max 2 dni,a o hybrydach to mogę zapomnieć :(
    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Semilac ma takie piękne kolory lakierów hybrydowych... Róż i srebro to moje ulubione połączenie :) Te pazurki w takiej stylizacji wyglądają przepięknie. Świetny blog, zostaję na dłużej i obserwuję, bo warto :) Pozdrawiam
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham semilacki ;P Ułatwiły mi życie i podbiły serce ;P
    Świetny post oby więcej takich ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kolorki ;)) Nie używałam jeszcze tych lakierów :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolorki, fajny post ;)
    Oby takich więcej !

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorki świetne, wykonanie też bardzo dobre ;)
    http://madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie kolorki :) anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham hybrydy A te kolorki sa świetne ☺������

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam manicure hybrydowe, z semilacami jestem od samego początku ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne kolory lakierów! Zdobienia i dobór kolorów również bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam,
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie wykonałaś manicure! Śliczne kolorki.
    Pozdrawiam http://oursecretlife15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolory są naprawdę cudowne. Ja ogólnie uwielbiam jaśniejsze barwy. To drugie połączenie jest śliczne. Na dodatek to malutkie serduszko... po prostu skradło mi serce :D
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze mówiąc, nie słyszałam o nich :) Kolory nie w moim guście ale połaczenie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne pazurki,ja sama osobiście zastanawiam się nad kupnem zestawu do hybryd.W pierwszym połączeniu osobiście dałabym tylko 2 kolory ale i tak śliczne.Pozdrawiam :*
    lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podoba mi się zestawienie złotego i ciasteczkowego :) Bardzo fajny post, wiele słyszałam o tych lakierach, oczywiście dobrego :)

    http://yulstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podobają mi się te kolory, uwielbiam takie. :)
    Pozdrawiam,
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Fejne lakiery i bardzo ładne kolory. Świetnie ci wyszły te paznokcie. Chciaż chyba bardziej ten drugi manicure mnie się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super kolorki :)
    Poklikasz w linki na dole ? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/q.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne kolorki♥
    Jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne masz te kolorki! A właśnie ja szukam fajnych lakierów na lato, szczególnie pasteli, troszkę odgapie od Ciebie :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz śliczne paznokcie ;) kolorki tez sa bardzo ładne ;) super piszesz ;)
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  50. sliczne kolorki <3 ale ja jeszcez czekam na regeneracje moich pazurkow zeby moc zrobic lakier hybrydowy :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne zdjęcia :) ładny ten złoty kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne kolory. Ja też uwielbiam Semilac :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładnie zrobione paznokcie :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Niesamowite kolory:) świetny blog i post
    Zapraszam do mnie http://t-beyourself.blogspot.com/ , dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.