30 maja 2016

Paznokcie hybrydowe z Semilac!

Hej! Jakiś czas temu przyszła do mnie kolejna paczka od mojej ulubionej firmy z lakierami hybrydowymi, żelami, zwykłymi lakierami itd. czyli Semilac. Jest to firma godna polecenia, ponieważ u mnie sprawdza się idealnie. W paczce znalazły się 3 lakiery hybrydowe, które sama wybrałam oraz jeden specjalny, co było dla mnie wielkim zaskoczeniem. Poniżej zobaczycie stylizacje paznokci właśnie z tymi trzema kolorami. Każdy odcień jest śliczny na swój sposób i nadaję się do wielu ciekawych, letnich stylizacji. Oprócz tego otrzymałam różne naklejki i ulotki.
   
 000 - Lazure Dream! Gdy tylko zobaczyłam ten lakier w wielu stylizacjach na paznokciach od razu zapragnęłam go mieć i dowiedziałam się, że można go zdobyć tylko w różnych konkursach organizowanych przez firmę Semilac. Ostatnio, gdy przyszła do mnie właśnie ta paczka po otworzeniu jej byłam nieźle zdziwiona, ale pozytywnie! Zobaczyłam tam kolor, który podobał mi się od bardzo dawna. Oprócz tego, że ma on cudowny, błękitny odcień to jeszcze jego opakowanie się bardzo wyróżnia i od razu chce się mieć go w kolekcji. Na pewno, gdy zrobię hybrydy z tym lakierem to wstawię zdjęcia na bloga i będziecie mogli zobaczyć jak prezentuję się on na paznokciach!
 Dwa lakiery, które postanowiłam połączyć najpierw to: 084 - Denim Blue oraz 023 - Banana. Zdecydowanie moim faworytem jest kolor 'Banana' jednak w połączeniu z niebieskim wygląda on świetnie i idealnie nadaję się na nadchodzące lato. Kolory te są jasne, więc na pewno dobrze będą się nadawały do wakacyjnej opalenizny. Od bardzo dawna marzył mi się kolor bananowy, ponieważ jest on delikatny, ale za to wyrazisty. Na pewno świetnie będzie wyglądał w połączeniu z kolorem szarym, miętowym, kremowym, czarnym czy białym.
 Następnie postanowiłam wykorzystać kolory: 034 - Mardi Gras oraz 037 - Gold Disco. Kolor fuksjowy nie jest bardzo jasnym kolorem, ale w połączeniu ze złotym brokatem wyszedł świetnie i bardzo mi się podoba. Dosyć trudno było mi go uchwycić na zdjęciach, abyście zobaczyli, jak wygląda w rzeczywistości, w końcu się udało, ale i tak to nie jest dokładnie taki sam kolor, jaki prezentuję się naprawdę. W zależności od światła wygląda on inaczej, sami możecie zobaczyć na zdjęciach, że inaczej wygląda na opakowaniu, a inaczej w środku. Kolor 034 jest elegancki i kobiecy, więc na pewno będzie często używanym przeze mnie kolorem na różne okazje.
 Co sądzicie o lakierze SemiLike?
Które paznokcie podobają Wam się bardziej?

13 komentarzy:

  1. tez bardzo chcialabym z nimi wspolpracowac:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę lazure dream <3 Piękny kolor i sama z chęcią bym go przygarnęła :)

    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory!<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieski kolorek - cudowny !
    Zakochałam się :)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie prezentują się na paznokciach, osobiście uwielbiam tę firmę!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo jakie ładne kolory, idealne na lato :)
    Pozdrawiam i zapraszam nataliexbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolorki :D Super sie prezentują!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne paznokcie! <3
    Niebieski kolorek moim zdaniem najładniejszy!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.