2 maja 2016

Wiosna z Semilac

Hej! Ostatnio na moim blogu pojawia się bardzo dużo postów kosmetycznych i widzę, że właśnie takie Wam się podobają. Oczywiście nie zabraknie również innych postów, już jeden mam przygotowany i tylko czeka na publikację. Cieszy mnie to, ponieważ malowanie paznokci lakierami hybrydowymi to jedno z moich zainteresowań i świetnie, że mogę się z Wami tym dzielić. Dzisiaj mam dla Was wiosenny post, w którym pokaże dwa manicure wykonane lakierami firmy Semilac. Jak mogliście zauważyć, w ostatnim poście na paznokciach przeważały jasne kolory, więc tym razem postanowiłam zrobić ciemniejsze, ponieważ każdy lubi co innego. Chciałabym Was jeszcze zapytać, czy chcielibyście kiedyś na blogu poradnik pt: Jak zrobić paznokcie hybrydowe? Mam wszystkie potrzebne rzeczy i wiem, że na pewno pomogłabym wielu osobom. Piszcie w komentarzach!
Mój manicure możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Do jego wykonania użyłam kolorów: Strong White (001) oraz Black Plum (089). Kolor Black Plum w każdym świetle wygląda inaczej, gdy jest w świetle słonecznym to widać, że jest to granatowy kolor, a gdy w ciemnym świetle to wygląda jak czarny. Bardzo lubię połączenie tych dwóch kolorów, ale następny manicure zrobię w jasnych odcieniach i na pewno wrzucę Wam zdjęcia wraz z opisem na bloga. Lakier hybrydowy trzymałam na paznokciach 2 tygodnie i jeszcze przed ich zdjęciem nic mi nie odpadło. Jeżeli jednak lakiery hybrydowe to nie jest rzecz dla Was to firma Semilac na swojej stronie internetowej posiada również zwykłe lakiery do paznokci, żele oraz wiele akcesorii do ich robienia. 
Kolejny manicure wykonałam mojej mamie. Do wykonania tych paznokci użyłam kolorów: Glitter Red (025) oraz Black Plum (089), którym również zrobiłam małe serduszko na palcu serdecznym. Połączenie to jest bardzo eleganckie, kobiece i myślę, że sprawdzi się na wiele uroczystych okazji. Podoba mi się to połączenie, ponieważ czerwony wraz z granatowym pasują do siebie idealnie. Pamiętajcie, że zawsze, gdy robicie paznokcie hybrydowe to nakładajcie cienkie warstwy lakieru, ponieważ wtedy możecie nałożyć ich więcej, a i tak dobrze Wam się utwardzą pod lampą. Najważniejszą rzeczą jest również nie zalanie skórek, ponieważ gdy je zalejecie, a paznokcie będą Wam odrastać to na skórkach zostanie ten lakier i nie będzie to już wyglądało tak ładnie.
Używaliście kiedykolwiek lakierów Semilac? Jak się sprawdziły? Chcecie
zobaczyć na blogu poradnik ''Jak zrobić paznokcie hybrydowe''?


18 komentarzy:

  1. Ładna ta Sliweczka. Podoba mi sie 😊 Tez bardzo lubię semilaca. Zapraszam do mnie tam wiele Swatchy kolorów 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory. Ja jeszcze nigdy nie malowałam paznokci lakierami hybrydowymi ale jak widać są świetne :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne lakiery!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post :)
    Ja używam i są świetne :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne odcienie lakierów do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam hybryd, ale chyba się w końcu wybiorę :D Uwielbiam kolor czerwony na paznokciach!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam tych lakierów, ale widzę, że są świetne :P Ten granat jest niesamowity :D
    Chętnie zobaczę poradnik jak zrobić paznokcie hybrydowe :)

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsyz raz słyszę, ale wyglądają bardzo ładnie ! :)

    Mogłabys poklikać u mnie w 3 ostatnich postach? Będę bardzo wdzięczna ♥♥♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Głośno ostatnio o tych lakierach w internecie, ale jeszcze nie miałam okazji używać.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolorki :) miałam styczność z tymi lakierami, jednak nie z tymi numerkami.
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolorki *.* Czerwony pięknie się prezentuje i chyba skuszę się na jego zakup ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne kolorki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Semilac ma dobrej jakości produkty, fajny post ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. JA bym bardzo chciała taki poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wygląda to serduszko :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam duży szał na hybrydowe i żelowe paznokcie, ale teraz jakoś mnie do tego nie ciągnie. Aczkolwiek u Ciebie wygląda to naprawdę ciekawie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.