13 czerwca 2016

Letnie kolory - Semilac!

Hej! Jakiś czas temu przyszła do mnie kolejna paczka od firmy Semilac. Byłam bardzo ucieszona, ponieważ na paczkę czekałam zaledwie 2 dni. Skoro lato zbliża się wielkimi krokami, to czas wybrać jakieś jasne kolory, które na pewno świetnie się sprawdzą.. ale jak wiadomo, lato nie zawsze zaskakuje nas piękną pogodą, czasami jest pochmurnie i pada, więc wtedy z pomocą mi przyjdą zgaszone kolory. Od firmy otrzymałam cztery lakiery hybrydowe, podkładkę do robienia manicure, lizaka oraz dużo naklejek i ulotek. Na zdjęciach poniżej zobaczycie dwa kolory, z którymi zrobiłam manicure, a kolejne dwa pojawią się w następnym poście.
Pierwsze paznokcie postanowiłam zrobić mojej siostrze. Do tego manicure użyłam kolorów: 022 - Mint oraz 144 - Diamond Ring. Miętowy kolor jest idealny na sezon wiosna/lato, ponieważ jest jasny i rzuca się w oczy przy stylizacji paznokci. Do niego postanowiłam dołączyć trochę srebrnego brokatu i powstały piękne, i trwałe paznokcie hybrydowe. Oczywiście do miętowego wcale nie trzeba dawać brokatowych kolorów, idealnie będzie do niego pasował kolor biały, szary czy czarny.
 Drugie paznokcie zrobiłam przy użyciu kolorków: 132 - Orange Lollipop oraz 144 - Diamond Ring. Kolor, który gra tutaj główną rolę w rzeczywistości jest trochę neonowym kolorem wpadającym pomiędzy pomarańczowy, a łososiowy. Bardzo mi się podoba połączenie tych dwóch kolorów i myślę, że nadają się one świetnie na różne okazje, wyjścia czy wakacje. Lakiery firmy Semilac są bardzo trwałe, ponieważ od zrobienia poniższych paznokci minęły ponad dwa tygodnie, a w żadnym miejscu lakier mi nie odprysł, ani się nie zadarł z czego jestem zadowolona!
A Wy jakie kolory lubicie nosić latem?


18 komentarzy:

  1. Prześliczna paznokcie Ci wyszły. W obu zaprezentowanych stylizacjach użyłaś moich ulubionych kolorów.
    Latem najbardziej lubię pastele :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory, ale brakuje mi na Twoim blogu takich postów jak kiedyś - nie tylko o paznokciach i (chyba) współpracach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki. http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam ciepłe kolorki <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sleeping beauty oraz mint :) Ten srebrny również posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolory ;)
    Sama używam lakierów z firmy Semilac, są naprawdę dobre i wytrzymałe ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki!<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno Twoje, jak i paznokcie Twojej siostry zniewalają. Te kolory jak najbardziej wołają "są już Wakacje"

    http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, szczególnie podoba mi się Sleeping Beauty :) cudowne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to lubie na lato takie jaskrawe kolorki :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ten 02 to jaki piekny odcien :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Michasiu, świetne pomysły na wakacyjny manicure, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów! :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory! ;)
    Ja aktualnie mam na paznokciach 004 z semilaca - piękny koralowy odcień ;)
    http://bydominikakopka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam lakiery hybrydowe! Cudne kolory, używam lakierów firmy NeoNail i twierdzę, że obie firmy mają bardzo podobne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. od miesiecy marze o zakupie lampy do robienia paznokci hybrydowych samej w domu. Poniewaz ( niestety) zrobienie takich paznokci u kosmetyczki w Brukseli jest bardzo drogie. Kolory lakierow sa sliczne, ladnie prezentuja sie na twoich paznokciach.

    www.nastolatka-za-granica.blogspot.be- jesli ciekawi cie zycie nastolatki za granica, zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.