2 lipca 2016

Jak zrobić paznokcie hybrydowe?

Hej! Dzisiaj mam dla Was bardzo długo wyczekiwany post, a mianowicie - jak zrobić paznokcie hybrydowe? Będę je robiła przy użyciu firmy Semilac. Dostałam wiele pytań i próśb odnośnie paznokci hybrydowych, a skoro uwielbiam tworzyć takie posty to na pewno pojawi się ich bardzo dużo na blogu. Poniżej przedstawiam Wam dokładnie jak zrobić hybrydy krok po kroku, aby każdy mógł wszystko dokładnie zrozumieć. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie paznokci hybrydowych czy firmy Semilac to piszcie je w komentarzu, a na pewno Wam odpowiem.
Na samym początku musimy dokładnie oczyścić płytkę, aby była gotowa do wykonywania manicure. Pierwszą czynnością jest odsunięcie lub wycięcie skórek. Skórki możemy odsunąć za pomocą drewnianego lub gumowego patyczka. Następnie bloczkiem polerskim matowimy płytkę paznokcia, aby lakier lepiej się trzymał.
 Drugą czynnością jest przemycie wcześniej przygotowanej płytki cleanerem. Do przemywania używamy wacików bezpyłowych, dzięki nim na paznokciach nie zostanie żadnych resztek wacika.
 Kolejną czynnością jest nałożenie bazy. Semilac w swojej ofercie posiada bazę zwykłą oraz bazę witaminową, która pomoże odnowić łamliwe paznokcie. Nakładamy bardzo cienką warstwę bazy nie zalewając skórek, a później utwardzamy ją w lapie (u mnie jest to 45 sekund, ale wszystko zależy od tego, jaką lampę posiadacie).
 Jeżeli chcecie przedłużyć paznokcie to przyda Wam się do tego Semi Hardi oraz szablony. Na stronie Semilac znajdziecie: Semi Hardi Milk, Semi Hardi Rosa, Semi Hardi White oraz Semi Hardi Clear. Każdy z nich jest bardzo gęsty, dzięki czemu po kilku utwardzonych warstwach paznokieć jest twardy i wytrzymały.
 
 Teraz coś, na co każdy z pewnością wyczekiwał. Czas nałożyć kolory! Pamiętajcie, aby nakładać cienkie warstwy kolorów, ponieważ lepiej jest nałożyć 3-4 cienkie warstwy niż 2 grube warstwy, które nie utwardzą się odpowiednio. Jeżeli zdarzy Wam się zalać skórki, a jeszcze nie utwardziliście lakieru to weźcie wacik bezpyłowy i cleaner, wtedy zmyję Wam się tylko ta warstwa, którą przed chwilą nałożyliście. Każdą warstwę utwardzamy w lampie. Po nałożeniu wszystkich warstw i utwardzeniu ich w lampie możemy ozdobić paznokcie za pomocą naklejek itp.
 
 Kiedy lakier na paznokciach będzie wyglądał zadowalająco to czas nałożyć Top Coat. U mnie jest to akurat Top Coat No Wipe, dzięki któremu po utwardzeniu go w lampie nie musimy przecierać paznokcia cleanerem. Jeżeli jednak posiadacie zwykły Top Coat to po utwardzeniu go w lampie przetrzyjcie klejącą warstwę cleanerem. Tym razem w lampie utwardzamy go trochę dłużej, u mnie będzie to 90 sekund. Na koniec oliwka do skórek i nasz manicure jest gotowy! Wtedy możemy wrócić do codziennych czynności, bez obaw, że lakier odciśnie się na paznokciu.
Wykonywaliście kiedykolwiek manicure hybrydowy?


37 komentarzy:

  1. Dzięki za poradnik, mam w planach zamówić zestaw startowy do hybryd. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie opisałaś jak zrobić hybrydy ♥ Chce zacząć je robić, mogłabyś wypisać wszystkie rzeczy które są do niego potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego powstał zestaw startowy Semilac, w którym znajdziesz wszystkie potrzebne rzeczy do zrobienia hybryd :)
      Zestawy do zakupienia znajdziesz tutaj:
      http://semilac.pl/pl/szukaj?orderby=position&controller=search&orderway=desc&search_query=zestaw+startowy+semilac

      Usuń
  3. Ja sama mam paznokcie hybrydowe, jakoś tak 4 z rzędu, jestem od nich uzależniona *-*
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wszystkim, którzy mają zdrowe i świetne paznokcie...
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś się skurzę i zacznę sobie takie robić, ale to jak wróce z pracy i bede miała czas. Czyli po lecie ;D Wtedy tu z całą pewnością wróce. Przydatny post

    Czy mogłąbym poprosić o kliknięcie w link soufeel? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2016/06/soufeel-piekna-bizuteria-unboxing.html będę ogromnie wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny poradnik. Niestety moje paznokcie ie są zdrowe zawsze się łamią choć stosuje wiele odżywek :/
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się przydał ten poradnik, bo ostatnio chciałam zrobić sama hybrydy, ale nie miałam pojęcia od czego zacząć! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomocne zwlaszcza ze jestem kompletnym beztalenciem jesli chodzi o paznokciowe sprawy:)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Semilac, posiadam zestaw startowy oraz kilka lakierów i jestem bardzo zadowolona! Zrobisz post ze stylizacjami paznokci hybrydowych? Widziałam je już na twoim blogu i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się tak samo, jak mi! Oczywiście, post ze stylizacjami pojawi się niedługo ;)

      Usuń
  10. Ostatnio właśnie pozamawiałam różne rzeczy, żeby zacząć robić hybrydy i czekam aż mi przyjdą! Na pewno powrócę wtedy do twojego posta :)

    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! :) Bardzo pomocny!
    Aagnesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to jak wyglądają hybrydy, ale jeszcze nie umiem się na nie zdecydować :)

    http://tworczo-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super przydatny post dla początkujących! Mogłabym zapytać jaka cena zestawu i gdzie można taki dostać? :)
    Pozdrawiam

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W linku niżej znajdziesz zestawy startowe, ponieważ są aż trzy do wyboru:
      http://semilac.pl/pl/szukaj?orderby=position&controller=search&orderway=desc&search_query=zestaw+startowy

      Usuń
  14. Dużo już widziałam takich postów na przeróżnych blogach. Ale fajnie, że i ty napisałaś coś takiego. Ja raczej nie jestem "zdolna" do robienia sobie paznokci, bo mi jakoś to nie wychodzi. Dlatego umówiłam się na hybrydy z przemiłą panią ;)
    Pozdrawiam, Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze okazji robić sobie takich paznokci, ale w przyszłości mam zamiar :D Na pewno nie raz wrócę do Twojego poradnika ♥
    Świetnie to opisałaś ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super poradnik, ja akurat wiedziałam jak zrobić takie paznokcie bo koleżanka cioci się tym zajmuje;)
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi przyjaciolka robi czasem, ale nie przepadam za hybryda.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie robiłem hybryd ale myślę nad czarnymi ogólnie to pierwszy raz widzę taki sprzęt i bardzo mi się spodobał xd
    obserwuje :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie planuję zakup takiej lampy, bo jest świetna ;) Hybrydowe paznokcie wyglądają super
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy jeszcze nie robiłam hybryd .
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ładne kolorki lakierów. Chciałabym mieć taki zestaw w domu do hybryd ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam się boje hybryd za dużo z tym roboty, wolę zdecydowanie zwyczajne lakiery.
    (Jeszcze by się przydał post jak to później zdjąć z paznokci! :D )
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję zrobić taki post, więc zapraszam do śledzenia bloga na bieżąco! :D

      Usuń
  23. Bardzo przydatny post! Jak na razie nie zabieram się za manicure hybrydowy, ale może w przyszłości.. :)
    zapraszam >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny post, tym bardziej iż sama zastanawiam się nad kupnem lampy;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Może i ja kupiłabym zestaw i zaczeła robić.. hmm :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd i jakoś mnie do nich nie ciągnie.
    Jestem zmienna i nie lubię mieć jednego koloru paznokci przez dłużej niż 3 dni :D

    http://inspiracjeo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam tyle zwykłych lakierów że nie opłaca mi się kupować teraz tych do hybryd :P

    Z pasją do życia Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety jestem antytalentem manualnym, jeśli chodzi o robienie tego typu rzeczy. Raz miałam robione paznokcie hybrydowe w salonie i byłam ogromnie zadowolona. :) Świetny post i genialne zdjęcia!

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Michasiu, bardzo przydatny post, z pewnością przyda się każdemu kto rozpoczyna przygodę z hybrydowym manicure :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.