11 lipca 2016

Nowości od Semilac!

Hej! Wiele z Was polubiło posty o paznokciach hybrydowych na moim blogu, a skoro nie dawno przyszła mi paczka od firmy Semilac to postanowiłam znowu taki post zrobić. W dzisiejszym poście pokażę Wam jeden z kolorów lakieru SemiLike, lakier, który jest idealny na chłodniejsze dni w lato oraz aż trzy stylizacje paznokci hybrydowych.
SemiLike - Cherry&Berry to specjalny lakier od Semilac, którego niestety nigdzie nie zakupicie. Jest on do zdobycia w różnych konkursach organizowanych na Facebooku, Instagramie, a także Snapchacie firmy Semilac. Istnieją dwa typy lakieru SemiLike, jeden pokazywałam Wam w jednym ze wcześniejszych postów, a drugi możecie zobaczyć poniżej. Jest to piękny, wiśniowy kolor posiadający błyszczące drobinki, które mienią się przy ruszaniu ręką. Blueberry Kiss - również jest to lakier hybrydowy, ale ten możecie dostać w sklepie Semilac. Bardzo mi się on podoba i myślę, że świetnie będzie się nadawał na chłodniejsze dni lata. Na zdjęciu możecie zauważyć kolor granatowy, jednak w rzeczywistości lakier jest o kolorze fioletowym, który ma w sobie błyszczące drobinki.
Pierwsza stylizacja paznokci została wykonana przy użyciu lakieru 042 - Neon Raspberry oraz naklejkach na paznokcie w kształcie kwiatka. Neony to kolory idealne na lato, które świetnie będą się prezentowały przy wakacyjnej opaleniźnie. Uwielbiam kolor różowy, więc ten jest jednym z moich ulubionych, ale żeby nie było
nudno to postanowiłam dodać do tego naklejkę kwiatka. Efekt końcowy bardzo mi się podoba!
Druga stylizacja paznokci została wykonana przy użyciu kolorów: 097 - Indian Roses oraz 094 - Pink Gold. Uważam, że takie paznokcie będą świetnie się prezentowały w te chłodniejsze dni lata lub na jakieś okazje. Posiadam złoty, srebrny oraz różowy brokat i są one idealnymi dodatkami do każdego z możliwych kolorów. Bardzo łatwo możemy połączyć np. biały ze srebrnym, czarny ze złotym czy zgaszony róż z różowym brokatem.
Ostatnią stylizacje paznokci postanowiłam połączyć za pomocą kolorów: 032 - Biscuit, 003 - Sweet Pink, a kolor różowy postanowiłam posypać efektem syrenki. Podoba mi się to połączenie, ponieważ jest jasne, więc na pewno będzie się dobrze nadawało na wiele okazji. Latem uwielbiam nosić kolory jasne i kremowe, a na jesień i zimę zdecydowanie wolę zostawić te ciemne oraz stonowane odcienie. Lakier Biscuit jest kremowy, więc pasuję do prawie każdego koloru, dzięki czemu nie musimy się dużo trudzić nad dobraniem odpowiednich kolorów.
Która stylizacja paznokci podoba Wam się najbardziej?

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam pudrowe kolorki <3 Piękne :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi sie podobają stylizacje. Semilac ma super kolorki.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier "biscuit", to mój ulubieniec ♥
    Bardzo ładne kombinacje tych lakierów na pazurkach!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te kolory! Niestety są zbyt piękne, aby wybrać jeden. ;<

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam pytanie czy twój blog przeszedł na tematykę paznokciową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że mój blog teraz w większości składa się z tematyki manicure, ale będą pojawiały się także inne posty :)

      Usuń
  6. Śliczne te pudrowe kolory ! <33 Ten czerwony kojarzy mi się bardziej z jesienią :D



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory, ja też robię hybrydy lakierami od Semilac i są godne polecenia :) Najbardziej podoba mi się zestawienie z kolorkiem Biscuit.

    wdympaulina - zapraszam, nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne kolorki ;) Ten 116 jest świetny ;)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, cieszę się, że nasze lakiery stworzyły tak ciekawe stylizacje :).
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo słyszałam o tych lakierach. Większość osób mówi, że im się sprawdzają ;)
    Natally

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie odnajduje się najbardziej w pastelach :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę firmę! Muszę wreszcie zrobić sobie hybrydy!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.