29 lipca 2016

Semilac - stylizacje paznokci!

Hej! Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka od firmy Semilac, którą pokazałam Wam w ostatnim poście. Wszystkie produkty, które otrzymałam bardzo mi się spodobały, więc postanowiłam po raz kolejny zrobić post, w którym pokażę Wam aż trzy stylizacje paznokci hybrydowych, które wykonałam lakierami Semilac. Uwielbiam tę firmę za trwałość lakierów oraz piękną gamę kolorystyczną. Używam ich od stycznia i sprawdzają się świetnie!
Pierwszą stylizacje zrobiłam przy użyciu lakierów: 077 - Brown Black, 042 - Neon Raspberry, a na serdeczny palec nakleiłam naklejkę kwiatka. Kolor 077 w każdym świetle wygląda inaczej. Gdy jest ciemno wygląda jak czarny, a gdy jest jasno wygląda jak brązowy, a nawet granatowy kolor. Do ciemnego koloru postanowiłam dołączyć piękny i wyrazisty neon, ale żeby nie było nudno wszystko przyozdobiłam naklejką i bardzo podoba mi się to połączenie!
 Kolejną stylizacje zrobiłam przy użyciu lakierów: 077 - Brown Black oraz 039 - Sexy Red. Jak wyżej wspominałam, kolor 077 wygląda w każdym świetle inaczej, ale idealnie pasuję do soczystej czerwieni. Czerwień jest tu na miejscu pierwszym, ponieważ znajduję się na wszystkich paznokciach, a całą stylizację dopełnia ciemne serduszko.
Do ostatniej stylizacji paznokci użyłam lakierów: 127 - Violet Cream, 032 - Biscuit oraz efektu syrenki. Bardzo jasny fiolet wraz z kremowym komponuję się pięknie, a w połączeniu z syrenką jeszcze lepiej! Syrenkę postanowiłam nałożyć na kciuk oraz palec środkowy. Tę stylizację zdecydowanie mogę zaliczyć do letnich stylizacji paznokci.
 Która stylizacja paznokci podoba Wam się najbardziej?

10 komentarzy:

  1. Jak ślicznie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne propozycje:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia jest mega *-*

    Wpadniesz? ♥
    http://xmeand.blogspot.com
    https://www.youtube.com/watch?v=kRpcs989YGs
    Jak coś to pisz co mam poprawić ♥ Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardziej przypadła ostatnia wersja, chociaż ta pierwsza też całkiem fajna!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są świetne ;) bardzo lubię ten kolor brown black ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Michasiu, jak zwykle piękne stylizacje, naszym faworytem jest ta pastelowa, idealna na lato :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.