17 lipca 2016

Urodzinowa paczka od Semilac!

Hej! Kilka dni temu przyszła do mnie urodzinowa paczka od firmy Semilac. Dlaczego urodzinowa? Bo właśnie dzisiaj, 17 lipca obchodzę swoje piętnaste urodziny. Ku mojemu zaskoczeniu znalazło się tam wiele rzeczy, które bardzo chciałam dostać: trzy lakiery hybrydowe, matowy Top, dwa lakiery SemiLike, dwie oliwki do skórek, dwa stripery oraz naklejki i słodkości. Jak tylko zdejmę moje stare hybrydy przy użyciu nowych striperów to na pewno wypróbuję nowe kolorki lakierów oraz matowy Top. Gdy na moich paznokciach pojawią się nowości to na pewno pokażę je na blogu i wszystkie dokładnie opiszę, abyście wiedzieli jakich kolorów użyłam do danej stylizacji paznokci.
Po otwarciu paczki jako pierwsze rzuciły mi się w oczy oliwki do skórek. Jest to nowość na stronie Semilac. Stworzyli oni aż cztery zapachy oliwek: ananasowa, brzoskwiniowa, cytrynowa oraz kokosowa. Od firmy otrzymałam oliwkę ananasową oraz kokosową i uważam, że był to świetny wybór, ponieważ pachną one pięknie, a odkąd zaczęłam używać ich regularnie moje skórki wyglądają o wiele lepiej! Cieszę się, że Semilac postanowił stworzyć nowe produkty do skórek, ponieważ do tych wszystkich lakierów hybrydowych brakowało mi właśnie oliwek.
 Następnie zobaczyłam coś, czego nie można zakupić na stronie Semilac. Są to unikatowe lakiery hybrydowe 'SemiLike'. Istnieją dwa typy lakieru: 000 - Lazure Dream oraz 111 - Cherry Berry. Możecie je wygrać w różnych konkursach na Instagramie, Snapchacie czy Facebooku Semilac lub zdobyć na event'ach organizowanych przez tę firmę. Nie wiem, który z nich podoba mi się bardziej, ponieważ 000 jest błękitnym kolorem, który idealnie pasuję na wiosnę/lato, a 111 jest wiśniowym kolorem i posiada błyszczące drobinki, więc jest lepszy na jesień/zimę. Jeżeli macie okazję wziąć udział w jakimś konkursie na stronie lub evencie to bierzcie, bo naprawdę warto!
 Kolejną rzeczą są trzy lakiery hybrydowe: 077 - Brown Black, 039 - Sexy Red oraz 127 - Violet Cream. Każdy z nich świetnie będzie pasował do wielu kolorów. Bardzo łatwo możemy połączyć kolor ciemny brązowy wraz z czerwonym czy białym. Każdy z nich jest intensywny i świetnie będzie prezentował się do wielu wakacyjnych stylizacji. Kolor 077 - Brown Black jest bardzo ciemnym brązem, niektórzy nawet używają go jako kolor czarny, ponieważ w każdym świetle wygląda inaczej. Bardzo głęboka czerwień, czyli kolor 039 - Sexy Red to coś, czego szukałam od bardzo dawna. Potrzebowałam w swojej kolekcji jakiejś czerwieni bez drobinek, która będzie kolorem napigmentowanym. Kolor 127 - Violet Cream to jasny, delikatny i pastelowy fiolet, który czasami wygląda jak biały.
Ostatnie już rzeczy, które otrzymałam to: Top Mat oraz dwa stripery. Matowy Top marzył mi się już od bardzo dawna, ponieważ uwielbiam dotyk matowych paznokci. Na pewno będzie on bardzo często gościł na moich paznokciach, jeżeli nie na wszystkich, to chociaż na jednym! Stripery to również przydatna rzecz, ponieważ służą one do ściągania paznokci hybrydowych. Gdy zdejmiemy folię wraz z wacikiem nasączonym acetonem to za pomocą stripera zdejmujemy odchodzący lakier. Jest to o wiele łatwiejsze niż przeróżne, plastikowe patyczki.
Posiadacie którąś z wyżej wymienionych rzeczy?

20 komentarzy:

  1. Tyle dobroci! Zazdraszczam :> Zwłaszcza Lazure Dream :) Uwielbiam błękity i bardzo żałuję, że nie można go od tak kupić.
    Olejki także wydają się ciekawe:) Z Twoich kolorków jednak nie mam raczej żadnego :)
    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne lakiery *.* Ja nie posiadam :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę. Osobiście bardzo podobają mi się te lakiery. A te na skórki po prostu zawsze miałam problem ze skorkami. I nie miałam pojęcia ze takie coś wgl jest, a wydają się interesujące.

    unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mam te hybrydki :) z tych co ty posiadasz to mam tylko ten czerwony i jest rewelacyjny ♥ bardzo spodobał mi się ten kolorek 111 jak cos to daj znac jak go przetestujesz :)
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Michasiu, cieszymy się, że prezenty się spodobały, z niecierpliwością czekamy na nowe stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski kolor jest piękny, pomaluj paznokcie i wrzucaj na bloga :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zazdroszcze! Super te lakiery <3

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło z ich strony, że wysłali Ci paczkę. Super produkty!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Błękitny kolor i do tego w macie, wygląda idealnie!

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetne! Niestety nie posiadam nic z tych rzeczy :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sie czaję zeby przetestować te nowe oliwki semilac :) już sobie wyobrażam jak muszą ślicznie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio dużo słychać o tej firmie i ich lakierach, ja jeszcze nie miałam okazji ich przetestować.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie "moje" te kolory- preferuję stonowane. :D Tak czy siak, wszystkiego najlepszego, spełnienia się w roli blogerki! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam urodziny 15 lipca ale już 18-ste ! ;)
    Spóźnione wszystkiego najlepszego !! :*
    Wszystkie kolorki są śliczne.
    Obserwuję i pozdrawiam.
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałam Ci złożyć spóźnione Najlepszego hah!
    Lakiery są świetne, najbardziej podoba mi się błękitny 000
    Chciałabym Cię zaprosić :
    http://xmeand.blogspot.com/2016/04/hello.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, prześliczne lakiery, zwłaszcza ten niebieski. Równiez cieszyłabym się z kokosowej oliwki, bo uwielbiam kokos!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.