30 sierpnia 2016

Kringle Candle - Coconut Snowflake

Hej! Lubicie połączenie kokosa i ciasteczek? Jeżeli tak, to ten wosk będzie idealnie się dla Was nadawał, ponieważ jest on o zapachu świeżo upieczonych, kokosowych ciasteczek. Oprócz tego wąchając ten wosk zaskoczył mnie fakt, że czuć w nim chłodną miętę. Odkąd zobaczyłam go na stronie bardzo mnie zaciekawił i od razu stwierdziłam, że muszę go zamówić. Jest on bardzo intensywny i świetnie odwzorowuje swój zapach z opisu na stronie. Niewielka ilość wosku wypełnia całe pomieszczenie przepięknym zapachem. Wosk zamówiłam ze strony internetowej Goodies.pl, która w swojej ofercie ma bardzo dużo innych wosków, świec i świeczek z Kringle Candle. Cena
jednego wosku Kringle Candle wynosi 12 zł. Myślę, że warto w niego zainwestować, ponieważ jest wydajny.
wosk - klikk
Lubicie połączenie kokosowych ciasteczek i mięty?

12 komentarzy:

  1. Szczerze kokos z mięta to cos nowego ,ale razem daje niezły efekt i musi być cudowny .

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kokos ale mięta.. uh to musi być dziwne:d
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach kokosa, więc na pewno ten wosk to coś pięknego :)
    Pozdrawiam, baexm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie zapachy! :)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi byc genialne połączenie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam woski, jednak tego jeszcze nie miałam, może kiedyś :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm.. szczerze mówiąc nie znoszę kokosu i myślę ,że nie odważyłabym się go kupić no ale o gustach się nie dyskutuję! Super post!
    zapraszam również do mnie!:
    http://kuchnianastolatkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm, chciałabym to poczuć!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.