29 sierpnia 2016

Kringle Candle - Hot Chocolate

Hej! Dzisiaj przyszła do mnie paczka od firmy Goodies.pl, a korzystając z okazji, że miałam wolne popołudnie to postanowiłam zrobić zdjęcia na bloga i napisać Wam recenzję jednego z kilku otrzymanych przeze mnie wosków. Po raz pierwszy zamówiłam wosk z firmy Kringle Candle i powiem Wam szczerze, że poniższy bardzo przypadł mi do gustu. Jest to wosk o zapachu gorącej czekolady i muszę przyznać, że gdy pierwszy raz go powąchałam to poczułam się, jakbym wąchała świeżo zrobioną gorącą czekoladę. Po otwarciu opakowania już z daleka czuć zapach cudownego wosku. Myślę, że będzie on jednym z moich ulubionych na tegoroczną jesień oraz zimę. Gorąca czekolada z piankami i wosk od Kringle Candle to idealne połączenie! Przesyłka szła do mnie bardzo krótko, trwało to trzy dni. Wszystkie woski były zapakowane w karton oraz styropianowe pianki, aby nic się nie uszkodziło. 
wosk - klikk
Słyszeliście kiedyś o woskach Kringle Candle?

8 komentarzy:

  1. Słyszałam o nich wiele i myślę, że na jesień sprawdzą się idealnie!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, ale nie miałam. Gorąca czekolada musi byc swietna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nich bardzo dużo, ale ja zazwyczaj nie używam wosków, gdyż przeszkadza mi ten zapach w zbyt dużej ilości :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wosk musi pachnieć obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja słyszałam o tych woskach, musza być mega :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam do tej pory o tych woskach :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tych woskach ale jeszcze nie miałam z nimi doczynienia myślę ,że w najbliżyszym czasie również zamówię sobie wosk i go przetestuje a czekolada z piankami to jest zapach który uwielbiam!!
    zapraszam do mnie:
    http://kuchnianastolatkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.