20 sierpnia 2016

Nail accessories from BornPretty

Hej! Ostatnio przyszła do mnie paczka od firmy BornPrettyStore. Czas oczekiwania na paczkę wyniósł 4-5 tygodni. Bardzo wyczekiwałam tej paczki, ponieważ zamówiłam dużo akcesorii, które przydadzą mi się do robienia paznokci oraz ich zdobienia. Od bardzo dawna czaiłam się na klej do skórek, dzięki któremu będę mogła robić ombre gąbeczką czy metodę stemplowania na paznokciach, a na końcu tylko zdejmę warstwę wokół paznokcia. Oprócz tego na pewno przydadzą mi się blaszki ze świetnymi motywami (ja posiadam z motywem wakacyjnym, kwiatu i łapaczu snów) oraz lakiery do nich. Zamówiłam zestaw lakieru czarnego oraz białego, ponieważ są to klasyczne kolory, które świetnie będą się prezentowały na różnych odcieniach zaczynając od różowego czy żółtego, a kończąc na niebieskim i fioletowym. Do blaszek dostałam opakowania, aby nic się nie zarysowało. Na koniec mam dla Was zniżkę na zakupy w BornPrettyStore. 10% zniżki przy użyciu kodu: MMTW10. Kod działa tylko na oryginalnych cenach.
  
klej wokół skórek - klikk
lakiery do stempelków - klikk
wakacyjna blaszka - klikk
blaszka z kwiatem - klikk
blaszka z łapaczem snów - klikk
 Używaliście kiedyś metody stemplowania na paznokciach?


11 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takim czymś, ale ciekawe to haha.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy, że taki klej istnieje, szczerze mówiąc to zaciekawił mnie i może sobie taki kupię :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten klej ^^ super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe akcesoria, chyba muszę zaopatrzyć się w taki klej :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo kupiłaś, oj będą z tego niezłe paznokcie :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne akcesoria:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki klej :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten klej jest mega pomocny !:D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze sie nie uczyłam stemplować ale myśle ze dam rade :)

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.