31 sierpnia 2016

Yankee Candle - Vanilla Cupcake

Hej! Dzisiaj główną rolę będzie grał jeden z moich ulubionych wosków Yankee Candle, czyli Vanilla Cupcake! Jest on o zapachu babeczki waniliowej, ale oprócz tego wyczuwalne w nim są również aromaty biszkoptu, lukru oraz cytryny. Tartaletka pochodzi z linii zapachowej z serii Classic. Już patrząc na samą etykietę zachciało mi się piec waniliowe babeczki. Wosk jest bardzo słodki i intensywny, a pewnie wiecie, że takie właśnie uwielbiam. Po rozpaleniu 1/4 wosku było go czuć w całym pokoju. Jest on bardzo wydajny i wystarcza na około 32 godziny. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl i myślę, że jeszcze nie raz znajdzie się on w moim koszyku!
wosk - klikk
Lubicie tego typu zapachy?

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam te woski! ale jeszcze nie spotkałam się z tym zapachem na pewno będę go szukać na sklepowych półkach

    http://kuchnianastolatkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam waniliowy zapach ;) zapraszam - https://start-afire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Równiez uwielbiam takie słodkosci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam je kupić i kiedyś w końcu muszę tylko właśnie nie wiem jaki zapach

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są! Moja mama je uwielbia:D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi byc mega <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.