20 września 2016

Fiolet i zielenie - Semilac!

 Hej! W dzisiejszym poście mam dla Was trzy stylizacje paznokci hybrydowych, które wykonałam przy użyciu nowych kolorów z kolekcji Unique oraz małych dodatków. Jedna ze stylizacji jest na zakończenie lata, a dwie są już typowo jesienne. Wszystkie lakiery na paznokciach trzymają się świetnie i można je spokojnie nosić przez 3 tygodnie. Nie wiem czy wiecie, ale ostatnio do sklepu Semilac w kategorii 'lakiery hybrydowe' dołączyła nowa kolekcja, którą nazwano My Story. Jest ona kolekcją jesienną, ale wcale na taką nie wygląda. Piękne, żywe i błyszczące kolory będą hitem tej jesieni, ale więcej o nowej kolekcji i lakierach opowiem Wam w jednym z następnych postów.
Do pierwszej stylizacji paznokci hybrydowych użyłam koloru 145 - Lila Story oraz dołączyłam do niego naklejki na palec serdeczny oraz kciuk. Jest to połączenie idealnie na zakończenie lata, ponieważ już niedługo jesień, a wtedy na większości paznokci będzie można zauważyć ciemne, stonowane kolory. Liliowy kolor o kremowym wykończeniu jest w moim guście, więc jeżeli jesteście podobne do mnie to koniecznie musicie zobaczyć z bliska lakier Lila Story. Pasują do niego przeróżne dodatki: efekt syrenki, lustrzany efekt, naklejki, cekiny czy odciskane stemple.
Drugą stylizację paznokci hybrydowych wykonałam przy użyciu kolorów: 150 - Hunter Queen oraz 151 - Army Green, a do tego wszystkiego dołączyłam lustrzany efekt i cekiny. Wszystko idealnie się skomponowało, więc ta stylizacja będzie na pewno idealna na jesień. Od bardzo dawna czekałam na oliwkowe kolory, ciemne zielenie i odcienie khaki. Kolor Hunter Queen będzie świetnie pasował do srebrnego czy różowego brokatu, a Army Green pięknie skomponuję się z szarym kolorem. Producent nazwał go wojskową zielenią i było to słuszne określenie, ponieważ gdy przyjrzymy się temu odcieniowi pod światło to można w nim zobaczyć charakterystyczną barwę mundurową.
Do ostatniej stylizacji paznokci hybrydowych wykorzystałam kolor 149 - Olive Garden, ale żeby nie było nudno dołączyłam do niego lustrzany efekt. Bardzo lubię właśnie takie odcienie, bo kojarzą mi się z jesienią i z tymi wszystkimi kurtkami w kolorze khaki. Piękny, oliwkowy kolor dobrze komponuję się z brokatami czy kolorami klasycznymi jak biały czy czarny. Właśnie takiego odcienia brakowało mi w gamie kolorystycznej Semilac, ale teraz już pojawiły się te kolory, których bardzo wyczekiwałam. Kolor w rzeczywistości wygląda tak samo jak na zdjęciach.
Która stylizacja paznokci podoba Wam się najbardziej?

11 komentarzy:

  1. Też mam zazwyczaj malowane paznokcie semilacami i są naprawdę świetne ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki, najbardziej podoba mi się chyba fiolet :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje paznokci ♥ Jakie preferujesz kolory na paznokciach na jesień ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że w tym roku na jesień nie będą modne tylko ciemne oraz stonowane kolory, ale jasne i nasycone również, więc preferuję kolory ciemne, jak i jasne! ;)

      Usuń
  4. Cudne paznokcie i kolorki!<3
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te kolorki! Pierwsze pazurki najs <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwsza propozycja, jednak moje serce skradł kolor Army Green :)

    http://mysimplewayforlife.blogspot.com/2016/09/wstep.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przypadł mi do gustu kolorek - Olive Garden, uwielbiam takie oliwkowe kolory i także kojarzą mi się z jesienią, jeszcze na jesień lubię kolory typu bordo i beż ^^ super paznokietki :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.