29 września 2016

Top 3 jesiennych wosków Yankee Candle!

W dzisiejszym poście mam dla Was aż trzy piękne zapachy z Yankee Candle. Uważam, że są one idealne na jesień i na pewno zrobią w domu miłą atmosferę. Wszystkie woski są ze strony internetowej Goodies.pl, na której znajdziecie bardzo dużo świec, świeczek, wosków, samplerów itp. z takich firm jak: Yankee Candle, Kringle Candle oraz WoodWick. Przesyłka z tej strony internetowej idzie bardzo szybko, do mnie przyszła w zaledwie 3 dni. Zawsze wszystko dokładnie zapakowane jest w folię bąbelkową oraz styropianowe pianki, aby nic się nie uszkodziło. Na stronie jest ogromny wybór produktów, możecie również złapać ciekawe okazję, które wyświetlają się na stronie głównej jak np. zapachy miesiąca 20% taniej. Jakie? Sami się przekonajcie!
 Vanilla Cupcake - wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty to waniliowa babeczka, biszkopt oraz cytryna. Jak najbardziej zgadzam się z opisem, ponieważ po powąchaniu tego wosku od razu poczułam waniliową babeczkę połączoną z cytryną. Jest ona świetna nie tylko jesienią, ale na pewno dobrze nada się również na wiosnę. Patrząc na piękną etykietę wosku od razu chciałoby się zjeść taką babeczkę!
 Candy Corn - wosk z limitowanej Halloweenowej serii zapachowej Yankee Candle. Wyczuwalne aromaty to cukierki oraz słodka kukurydza. Każdy wie, że Halloween bez zabawy i oczywiście cukierków to nie Halloween. Nie wiem czy obchodzicie to święto, ja przyznam szczerze, że nie obchodzę, ale traktuję to jako zabawę i jak najbardziej uwielbiam różne gadżety Halloweenowe i cukierki, no ale kto nie lubi cukierków. Wosk pachnie bardzo słodko, a po etykiecie od razu kojarzy nam się z ostatnim dniem października!
  Gingerbread Maple - wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty to ciastko piernikowe z kremem klonowym. Gdy pierwszy raz powąchałam ten wosk to bardzo poczułam przyprawy korzenne i dużo cynamonu. Jeżeli lubicie tego typu zapachy to ten wosk jest idealny dla Was. Bardzo mi się on podoba i myślę, że szybko się wypali, a wtedy będę musiała sięgnąć po kolejny z mojej kolekcji wosków.

Który z zapachów przypadł Wam najbardziej do gustu?

4 komentarze:

  1. Ta ostatnia bardzo mnie ciekawi.
    Niestety nigdy nie miałam styczności z tymi woskami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale musza być nieziemskie ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie muszą cudnie pachnieć :) Chyba w końcu się na nie skuszę.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z nich na pewno cudownie pachnie, jednak moją uwagę przykuł ten ostatni :)

    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.