28 września 2016

Yankee Candle - Candy Corn

Hej! Bardzo długo czekałam na sezon jesienny, kiedy w końcu będę mogła zamówić wosk Candy Corn z limitowanej, Halloweenowej serii zapachowej. Jest on o zapachu cukierków oraz słodkiej kukurydzy. Od razu, gdy powąchałam ten wosk to stwierdziłam, że będzie on moim ulubieńcem na tegoroczną jesień, ponieważ jest w moim klimacie. Halloween bez cukierków to nie Halloween, więc ten wosk jest obowiązkowy. Słyszałam, że woski z limitowanej serii zapachowej szybko się wyprzedają, więc w tym roku postanowiłam zamówić go trochę wcześniej. Zapach jest intensywny i już po chwili czuć go w całym pokoju. Wszyscy u mnie w domu zachwycają się tym zapachem, ponieważ jest słodki, ale nie mdły. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl, oprócz niego znajdziecie tam jeszcze dwa Halloweenowe woski i świece jak Witches Brew oraz Forbidden Apple.
Obchodzicie Halloween?
Podoba Wam się zapach?

2 komentarze:

  1. Nie znam tego zapachu, ale jestem bardzo go ciekawa po Twej recenzji! Chyba się skuszę!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs!
    http://www.karolajn-el.pl/2016/09/urodzinowa-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo Halloween, musi być świetny zapach :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.