26 września 2016

Yankee Candle - Clean Cotton

Hej! Dzisiaj mam dla Was recenzje wosku Clean Cotton z Yankee Candle. Wyczuwalne aromaty w nim to świeże pranie, kwiaty oraz cytryna. Kiedy pierwszy raz powąchałam ten wosk to poczułam świeże pranie z nutą cytryny, więc opis idealnie odzwierciedlił zapach. Wosk starcza na 8 godzin, więc przez te kilka godzin możemy zachwycać się pięknym zapachem. Po chwili od odpalenia wosku czuć go było już w całym pokoju, to duży plus dla firmy YC. Jest on bardzo intensywny i czuć go bardzo dobrze nawet po kilku godzinach od palenia. Wosk ten nadaje świeżości całemu pokojowi. Zamówiłam go na stronie internetowej Goodies.pl, która oferuję wiele zapachów z tej firmy.
Lubicie zapach świeżego prania?

2 komentarze:

  1. uwielbiam! moglabym miec takie perfumy, haha :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ten zapach <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.