1 września 2016

Yankee Candle - Gingerbread Maple

Hej! Wosk Gingerbread Maple jest o zapachu ciastka piernikowego z kremem klonowym. Słyszałam wiele opinii, że jest on ciężkim zapachem, trudnym do zniesienia, więc sama postanowiłam go przetestować. Po odpaleniu kawałka wosku poczułam zapach pierników Bożonarodzeniowych wraz z przyprawami korzennymi. Bardzo lubię tego typu zapachy, więc wosk na pewno zniknie w mgnieniu oka! Kiedy po raz pierwszy powąchałam ten wosk, poczułam też zapach imbiru, ale po rozpaleniu był on zupełnie inny. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl, na której znajdziecie woski, świece, świeczki, odświeżacze, samplery, kominki, a także akcesoria do rozpalania. 
wosk - klikk
Posiadacie któryś z wosków Yankee Candle?

6 komentarzy:

  1. super blog, zapraszam do mnie! :)
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy takiego zapachu :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mnóstwo wosków YC i nie wiem który zapach jest moim ulubionym :D

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam aż cztery ^^ nawet pokazywałam je w notce także jeśli chcesz wiedzieć jakie zajrzyj na bloga :) super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka : Cranberry Ice, Mango Peach Salsa i Cinamon Stick. Wszystkie pięknie pachną i są genialne!
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.