7 października 2016

Jesień z Semilac!

Hej! Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka od firmy Semilac, którą pokazywałam Wam w jednym z poprzednich postów. Każdy kolor z tego zamówienia bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam wszystkie z nich przetestować i pokazać w dzisiejszym poście. Oprócz tego dzisiaj po raz pierwszy użyłam nowości na stronie Semilac, czyli pyłku SemiFlash, który daję efekt lustra na paznokciu. Każda ze stylizacji paznokci hybrydowych ma w sobie coś wyjątkowego. Wszystkie produkty sprawdziły się idealnie, a lakier na pewno długo utrzyma się na paznokciach!
Pierwszą stylizacje paznokci hybrydowych wykorzystałam przy użyciu kolorów: 164 - Pink Crystals, 157 - Little Rosie oraz 001 - Strong White. Połączenie tych trzech kolorów idealnie się skomponowało, a dodatkiem do całej stylizacji jest stempel czarnego piórka. Uwielbiam kolor różowy, więc nie dziwcie się, jeżeli na moich paznokciach często będzie gościł ten kolor w odcieniach ciemniejszych czy jaśniejszych. Pink Crystal to piękny, pół transparenty brokat, który w każdym świetle bardzo się mieni i nadaję blasku całej stylizacji.
Kolejną stylizację wykonałam przy użyciu koloru 150 - Hunter Queen, ale żeby nie było nudno do całej stylizacji postanowiłam dołączyć efekt lustrzany - SemiFlash oraz cyrkonie. Całość świetnie się skomponowała i myślę, że jest to stylizacja idealna na jesień, ponieważ w tę porę roku bardzo modne są odcienie ciemnej zieleni czy khaki. Lustrzany efekt postanowiłam dać na paznokieć serdeczny, a cyrkonie przyozdobiły paznokieć wskazujący.
Ostatnią stylizację paznokci hybrydowych postanowiłam wykonać przy użyciu kolorów: 165 - Boyfriend Jeans, 167 - Surfer Wave oraz 169 - Baby Boy. Do trzech, pięknych, niebieskich odcieni postanowiłam dołączyć białe stemple. Z tych trzech kolorów moim ulubionym jest bardzo jasny błękit, czyli Baby Boy. Na pewno będzie pasował do wielu stylizacji w połączeniu z kolorem białym, czarnym czy szarym. Do tego jakiś kwiatek czy cyrkonie i gotowe!
Która ze stylizacji podoba Wam się najbardziej?

12 komentarzy:

  1. Jeju ta pierwsza stylizacja paznokci jest cudowna*.*
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i trzecia stylizacja jest piękna *.* zamierzam niedługo zamawiać zestaw startowy z semilaca i na pewno zamówi jakiś kolor z pokazanych i ten pyłek jest piękny

    by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ostatnie super <33



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudeńka! Genialne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie ! uwielbiam hybrydy :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej przypadły mi do gustu te ostatnie ♥ sa na prawdę śliczne, takie w moim guście.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Michasiu, cieszymy się, że nowe kolorki Ci się spodobały. Najbardziej przypadła nam do gustu stylizacja w kolorze niebieskim. Jak Ci się podoba SemiFlash? :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo się cieszę! SemiFlash to świetna opcja i na pewno będzie bardzo często gościła na moich paznokciach. Łatwa aplikacja, a efekt idealny na wiosnę, lato, jesień oraz zimę! :)

      Usuń
  9. Wszystkie piękne, ale ostatnia wersja totalnie podbiła moje serce ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kolor khaki jest świetny, sama ostatnio zakupiłam taki kolor. Uwielbiam twój kształt paznokci :((

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.