28 października 2016

Must have na jesień - Top Mat


Hej! W paczce, którą pokazywałam Wam w ostatnim poście znalazł się pewien, świetny produkt, mam na myśli Top No Wipe. Nie jest to zwykły Top Coat, ponieważ gdy nałożymy ten produkt na paznokcie i utwardzimy w lampie przez określony czas to nie musimy go przecierać cleanerem, bo nie posiada lepkiej warstwy. Jest to bardzo wygodna opcja i odkąd zaczęłam używać lakierów hybrydowych marki Semilac to zawsze używam poniższego produktu. Oprócz tego, że po utwardzeniu nie trzeba przecierać paznokci to wielką zaletą tego Topu jest to, że zostawia o wiele większy błysk niż zwykły Top Coat. Jeżeli zastanawiacie się nad zamówieniem tego produktu to jak najbardziej Wam go polecam, ponieważ jest on o wiele szybszy i łatwiejszy w użyciu!
Do matowej stylizacji paznokci hybrydowych użyłam kolorów: 083 - Burgundy Wine, 037 - Gold Disco oraz 135 - Frappe. Na Burgundy Wine nałożyłam matowy Top Coat i wszystko świetnie się dopełniło. Matowy Top Coat będzie idealnym produktem do zdobień lub prostych stylizacji. Wystarczy pomalować paznokcie wybranymi kolorami i na nie nałożyć Top Mat. Bardzo ciemny, bordowy kolor i złoty brokat wraz z kremowym odcieniem idealnie się skomponowały, a całą stylizację dopełnił mat. Jesienią na paznokciach wcale nie musi być nudno, ponieważ bardzo łatwo możemy połączyć ciemne kolory wraz z jasnymi lub brokatowymi i wszystko będzie pięknie wyglądało!
Lubicie matowe paznokcie? 
Podoba Wam się stylizacja?

9 komentarzy:

  1. Mega podobają mi się matowe paznokcie!+ Bardzo ładne kolorki lakierów :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna matowa propozycja ♥ Mega połączenie kolorów :) Czy robiłaś juz może efekt matu na jasnych paznokciach, jeśli tak to czy ładnie się prezentuje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie robiłam paznokci matowych na jasnych kolorach, ale w najbliższym czasie na pewno zrobię i myślę, że będą tak samo piękne, jak te w dzisiejszym poście! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam matowe paznokcie - sama właśnie teraz mam różowe maty i je uwielbiam :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Matowe paznokcie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne paznokcie, zestawienie kolorów mega mi się podoba, jednak matowe paznokcie to nie dla mnie :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje stylizacje!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękne paznokcie :) Gdyby moje się do tego nadawały, z chęcią bym zrobiła sobie matowe lub z efektem syrenki!

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Michasiu, świetny pomysł na manicure! Jak zawsze czekamy na Twoje kolejne stylizacje :)
    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.