22 października 2016

Nude, bordo i szary, czyli paczka od Semilac!

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać to, co ostatnio zamówiłam na stronie Semilac.pl. Tym razem w moim zamówieniu postawiłam na bardziej stonowane kolory. Myślę, że jesień zawitała do nas już na dobre, więc teraz stawiam na ciemniejsze kolory na swoich paznokciach. Jesień to bardzo ponura pora roku i na pewno nie należy do moich ulubionych, ale myślę, że takie detale jak np. ładne paznokcie mogą nam umilić ten czas. Jak możecie się domyślić po tytule posta tym razem w swoim zamówieniu wybrałam iście jesienne kolory. Są to: kolory nude, bordo i szary. Oprócz tego wybrałam jeszcze Top Coat w wersji No Wipe, który już miałam w swojej kolekcji i właśnie mi się skończył, a ponieważ był świetny to postanowiłam zamówić kolejny. Na poniższych zdjęciach przedstawiam Wam paczkę, którą otrzymałam od firmy Semilac i na pewno któryś z kolorów przypadnie Wam do gustu!
Paczka składa się z: 004 - Classic Nude, 005 - Berry Nude, 083 - Burgundy Wine, 135 - Frappe, 140 - Little Stone oraz Top No Wipe. Wybrane przeze mnie kolory to mój must have na tegoroczną jesień. Zakochałam się w odcieniach nude i myślę, że te kolory wyglądają przepięknie w połączeniu z wszelkimi odcieniami koloru bordowego. W moim zamówieniu nie mogło zabraknąć lakieru w kolorze szarym, ponieważ jest to klasyczny odcień tego koloru i będzie wyglądał przepięknie zarówno z jaśniejszym, jak i ciemniejszym lakierem hybrydowym. Wszystkie kolorki ze strony pięknie prezentują się w buteleczkach... a jak wyglądają na paznokciach pokażę Wam już w kolejnych postach!
Który kolor przypadł Wam najbardziej do gustu?
Używałyście kiedyś Top No Wipe?

15 komentarzy:

  1. Te 3 ostatnie kolory ... mega ♥

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne kolorki! ♥
    Tak z ciekawości spytam bo nie wiem czy pisałaś i może to przegapiłam ale ty masz współpracę z semilac'iem czy sama kupujesz te lakiery? :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te pastele, ale odcień burgund wine jest po prostu zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Jakie świetne kolorki, zakochałam się w tym szarym i bordowym, czekam na stylizacje ♥
    Czy pokażesz może jak łączyć takie kolorki z lakierami brokatowe ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym z kolejnych postów pojawi się stylizacja któregoś z powyższych kolorów połączonego z brokatem, ale więcej zobaczysz śledząc mojego bloga na bieżąco! ♥

      Usuń
  5. Jakie piękne kolorki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie w końcu zrobić jakieś ładne paznokcie!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor berry nude skradł moje serce, muszę sobie go sprawić :).
    Obserwuje :).
    http://maejkap.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne kolorki na jesień, z niecierpliwością czekamy na stylizacje z ich udziałem :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  9. Nude to zdecydowanie mój ulubiony kolor! <3 http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.