26 listopada 2016

Błyszcząca i sweterkowa stylizacja!

Hej! Dzisiaj mam dla Was dwie stylizacje paznokci hybrydowych, które wykonałam przy użyciu lakierów z firmy Semilac. Jedna - błyszcząca, na różne okazje czy święta, a druga - bardziej spokojniejsza, ale za to z pięknym efektem. Pierwsza stylizacja jest banalna w wykonaniu, nad drugą trzeba już trochę więcej popracować, ale w internecie jest dużo instrukcji, więc na pewno każdy sobie z tym poradzi. Jak mogliście zauważyć w ostatnim poście, zamówiłam klipsy do ściągania paznokci hybrydowych i wczoraj pierwszy raz ich używałam. Są wygodniejsze niż noszenie folii, ponieważ jak mam założone klipsy na paznokciach to mogę nawet przeglądać lub oglądać coś w telefonie. Bardzo dobrze się trzymają, dzięki czemu lakier łatwiej oraz dokładniej zmywa się z paznokci.
Do pierwszej stylizacji paznokci hybrydowych użyłam kolorów: 096 - Starlight Night oraz 111 - Cherry Berry. Pierwszy z kolorów jest dostępny w regularnej sprzedaży, drugi jednak jest lakierem SemiLike, który możecie wygrać w różnych konkursach lub na pokazach organizowanych przez firmę Semilac. Połączenie tych dwóch kolorów bardzo mi się podoba. Stylizacja ta będzie idealna na jakąś okazję, święta czy nawet sylwestra, ponieważ oba kolory bardzo się błyszczą, dzięki czemu paznokcie z nimi będę rzucały się w oczy. Oby dwa kolory mają świetne krycie już po pierwszej warstwie, jednak zawsze nakładam trzy, cienkie warstwy i wtedy efekt jeszcze bardziej mi się podoba.
Drugą stylizację paznokci hybrydowych wykonałam przy użyciu kolorów: 163 - Your Angel oraz 106 - Wet Marengo. Kolor o numerze 163 w rzeczywistości wygląda jak bardzo rozbielony, miętowy kolor, ale po nałożeniu na paznokcie nawet przypomina błękitny kolor wchodzący w barwy miętowe. Uważam, że te dwa kolory razem idealnie się komponują. Oprócz tego po raz pierwszy wykonywałam na paznokciach efekt sweterkowy. Jak na pierwszy raz to jest nieźle, ale po pewnym czasie na pewno dojdę do większej wprawy. Jeżeli chcecie zrobić efekt sweterka na paznokciach to pamiętajcie, aby na końcu zabezpieczyć go matowym Topem. Wtedy efekt będzie jeszcze lepszy!
Lubicie nosić takie kolory na paznokciach?
Podoba Wam się sweterkowy manicure?

12 komentarzy:

  1. boskie sa te brokatowe odcienie , mega ladne pomysly na paznockie :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne kolorki bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się to sweterkowe mani :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio nie robiłam sobie paznokci, z braku czasu :) Mega wyglądają te drugie paznokcie z tym "sweterkiem" ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne lakiery i super wygląda ten efekt sweterka :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kolorki, świetny ten sweterek na paznokciach :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. używałam, naprawdę dobre są te lakiery, także polecam

    dressupwithpatt.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely colours! Amazing nails *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kolory :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Michasiu, jak zwykle piękna stylizacja, zimowa i świąteczna. :)

    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.