30 listopada 2016

Jak zdejmować paznokcie hybrydowe?

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam w kilku, prostych krokach pokazać jak prawidłowo zdjąć lakier hybrydowy. Na moim blogu powstał już post "Jak zrobić paznokcie hybrydowe?", więc postanowiłam zrobić również jego drugą część, bo wiem, że dużo osób od dawna czekało na ten post. Do zdejmowania paznokci hybrydowych nie będziecie musieli kupować dużo rzeczy, ponieważ niektóre z nich znajdziecie nawet w domu! Najważniejszą zasadą jest to, aby nie zdrapywać samemu lakieru hybrydowego, ponieważ może nam to zniszczyć płytkę paznokcia. Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie usuwania lakieru hybrydowego to śmiało pytajcie w komentarzach, a na pewno odpowiem.
Pierwszą czynnością, którą musimy wykonać będzie spiłowanie wierzchniej warstwy lakieru, czyli Topu. Piłujemy go za pomocą grubszego pilniczka, ale musimy uważać, aby nie uszkodzić płytki paznokcia.
Następnie sięgamy po folię spożywczą i waciki kosmetyczne, które na pewno znajdziecie w domu lub klipsy do ściągania lakieru hybrydowego. Oprócz tego potrzebny Wam również będzie aceton. Jeżeli wolicie pierwszą opcję to wytnijcie z folii dosyć duży kwadrat, na jego środek nałóżcie pół wacika kosmetycznego i pokryjcie go acetonem, a następnie zawińcie w nim palec. Jeżeli chodzi o klipsy to nałóżcie pół waciku kosmetycznego na górną część klipsa, pokryjcie go acetonem, włóżcie palec do środka tak, aby paznokieć dokładnie dotykał wacika z acetonem i dobrze zamknijcie klips. Zawinięte paznokcie trzymamy ok. 10 - 15 minut. 
Po upływie wyznaczonego czasu bierzemy pusher, drewniany patyczek lub striper i zdejmujemy rozmiękczony lakier z paznokci. Moim zdaniem najlepiej ściąga się go za pomocą metalowego pushera, ale to już zależy od Was.
Przed ostatnią czynnością jest zmatowienie płytki bloczkiem polerskim. Na koniec nadajemy paznokciom odpowiedni kształt i są one już gotowe do wykonania kolejnych paznokci hybrydowych.
Podoba Wam się ten post?

8 komentarzy:

  1. Fajny sposób, ja póki co nie korzystam z hybryd :) Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hybrydy robi moja siostra :D Jeszcze brak nam klipsów do ściągania i używamy sreberka :D ale mam nadzieję, ze szybko kupi klipsiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze miałam problem z tym jak koleżanki mi zrobiły, teraz wiem co i jak, dziękuję :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatny post, na pewno się przyda początkującym dziewczyną :)
    pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, to pierwszy raz zobaczyłam post, jak pozbyć się hybryd, naprawdę. :) Świetny pomysł, przydatny i to bardzo. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nigdy w życiu nie miałam hybryd, może w końcu zrobię :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze byłam tego ciekawa. Dzięki za ten post!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.