2 listopada 2016

Jesienne stylizacje paznokci hybrydowych

Hej! W dzisiejszym poście mam dla Was aż trzy jesienne stylizacje paznokci hybrydowych z wykorzystaniem większości nowych kolorów. Jedne są ciemniejsze, drugie jaśniejsze, ale każda z nich świetnie sprawdzi się na cieplejsze, jak i chłodniejsze dni jesieni. Wykorzystam tutaj kolory nude, odcienie jasnego różu, bordo oraz brokaty. Na stronie Semilac.pl znajdziecie wiele kolorów, które idealnie sprawdzą się jesienią, ale gdybym miała wybrać tylko pięć to na pewno wybrałabym: 140 - Little Stone, 004 - Classic Nude, 150 - Hunter Queen, 083 - Burgundy Wine oraz 094 - Pink Gold (ostatni kolor jest brokatem, który na pewno pięknie dopełni wiele stylizacji).
Pierwszą stylizację wykonałam przy użyciu kolorów: 164 - Pink Crystals oraz 157 - Little Rosie. Całość stylizacji dopełnił wzór, który odbiłam za pomocą specjalnego stempla. Stemple do paznokci to bardzo przydatna rzecz, ponieważ jeśli nie lubicie nudy na paznokciach i zawsze musicie mieć jakiś element, który będzie rzucał się w oczy to odbity wzór na pewno taki będzie. Ostatnio sama miałam piórko na paznokciach i świetnie się prezentowało. Dwa poniższe kolory, które postanowiłam połączyć w tej stylizacji idealnie się skomponowały, musicie tylko pamiętać, że lakier o numerze 164 jest pół-transparentny i lepiej jest nałożyć jedną warstwę więcej, aby miał lepsze krycie.
Kolejną stylizację paznokci hybrydowych wykonałam przy użyciu kolorów: 004 - Classic Nude oraz 094 - Pink Gold. Na poniższych zdjęciach, gdzie lakier mam już na paznokciach kolor wygląda na trochę fioletowy, ale w rzeczywistości wygląda on tak, jak na zdjęciu lakieru w buteleczce i na pędzelku. Tej jesieni bardzo podobają mi się różne odcienie koloru nude, a skoro Semilac w swojej ofercie posiada kilka takich odcieni to postanowiłam jeden wypróbować i bardzo mnie zachwycił. Całą stylizację dopełnił różowy brokat, który mieni się pod każdym kątem.
Ostatnia stylizacja została wykonana przy użyciu kolorów: 005 - Berry Nude oraz 094 - Pink Gold. Gdy patrzę na poniższe zdjęcia to teraz stwierdziłam, że oba kolory mają bardzo podobny odcień i właśnie dlatego spodobało mi się ich połączenie. Nie są to ciemne kolory, ale na pewno świetnie sprawdzą się tegoroczną jesienią, ponieważ są podobne do otaczającej nas pogody czy kolorowych liści spadających z drzew. Jesienią paznokci nie maluję tylko na ciemne, stonowane kolory, ponieważ także bardzo uwielbiam odcienie pudrowego różu, biel czy kolory nude. 
Jakie kolory lubicie nosić jesienią?

3 komentarze:

  1. śliczne paznokietki, jednak najbardziej przypadł mi do gustu zestaw ostatni gdyż uwielbiam taki minimalizm ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne kolorki masz i te trzy stylizacje pazurkó! Bardzo ładne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kolorki z 2 stylizacji. Bardzo ładne pazurki. Ja dopiero się uczę i nawet nieżle mi to wychodzi ;)

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.