19 listopada 2016

Klipsy, Semi Hardi i nowe kolory!

Hej! W tym tygodniu przyszła do mnie kolejna paczka od firmy Semilac. Tym razem postanowiłam zamówić nie tylko kolory, ale również gadżety do paznokci. W paczce znalazły się trzy, przepiękne lakiery hybrydowe: 163 - Your Angel, 106 - Wet Marengo oraz 096 - Starlight Night. Oprócz tego zamówiłam również Semi Hardi Milk, który jest używany do przedłużania paznokci lub wzmocnienia płytki. Mam dosyć długie, naturalne paznokcie, więc ich nie przedłużam, ale gdy są zbyt cienkie to szybko się łamią, więc używam Semi Hardi, aby wzmocnić ich twardość oraz kolor. Pamiętajcie, aby produkt Semi Hardi nakładać zawszę na Bazę! Kolejną rzeczą, którą zamówiłam są klipsy do ściągania paznokci hybrydowych. Gdy przeglądałam stronę to od razu rzuciły mi się w oczy i postanowiłam, że muszę je wziąć i przetestować. Sprawdziły się świetnie i na pewno będę z nich korzystała bardzo często. Dodatkowo otrzymałam od firmy Semilac pusher, który służy do odsuwania skórek i ściągania lakieru hybrydowego oraz magazyn Semilac World jesień 2016, w którym znalazły się jesienne trendy, stylizacje krok po kroku czy przepisy na różne okazje. Na koniec chciałabym jeszcze wspomnieć, że firma Semilac zmieniła wygląd swojej strony internetowej. Jest ona bardziej przejrzysta, a na stronie głównej wyświetlają się must have, stylizacje czy polecane produkty.
 Podobają Wam się nowości?

5 komentarzy:

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.