10 listopada 2016

Kringle Candle - Blueberry Muffin

Hej! Podczas ostatniego zamówienia na stronie Goodies.pl zdecydowałam, że tym razem postawię na owocowe zapachy. Blueberry Muffin to wosk marki Kringle Candle o zapachu świeżo upieczonych muffinek z pysznym, jagodowym nadzieniem. Bardzo często w domu z mamą oraz siostrą pieczemy muffinki z jagodami i wąchając ten wosk czułam, jakby właśnie piekły się w piekarniku. Odzwierciedla on idealnie ten zapach i jest intensywny, a wcale nie jest duszący. Oprócz tego patrząc na samo opakowanie nabieram ochoty na zjedzenie takich pysznych muffinek. Bardzo lubię woski z firmy Kringle Candle, ponieważ mają poręczne opakowania. Dzięki nim możemy podzielić wosk na kilka części i w każdej chwili zamknąć go spowrotem w opakowaniu. Cena jednego wosku wynosi 12 zł.
Lubicie tego typu zapachy?

3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tym woskiem ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie te woski od dłuższego czasu i najwyższa pora w jakiś zainwestować, może akurat w ten? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie (tak jak poprzedniczkę) równiez kuszą te zapachy :D
    rilseee.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.