11 listopada 2016

Kringle Candle - Pumpkin Latte

Hej! Na pewno nie raz słyszeliście o słynnej kawie Pumpkin Spice Latte, którą wiele osób zachwala za pyszny i bardzo intensywny smak. Poniższy produkt właśnie taki jest! Pumpkin Latte to wosk marki Kringle Candle o wspaniałym połączeniu aromatycznej dynii, gorącego mleka i słodkiej wanilii. Jest on bardzo słodkim zapachem, który na myśl przywołuję mi kawiarnię, którą uwielbiam. Myślę, że jest on idealny na chłodne, zimowe wieczory, kiedy podczas oglądania filmu i picia czegoś ciepłego wosk pali się w tle i daje pomieszczeniu piękny, intensywny zapach dyniowej kawy. Po pierwszym powąchaniu tego wosku poczułam aż zbyt intensywny zapach, ale po chwili bardzo mi się on spodobał i na pewno trafi do moich ulubionych produktów. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl. Ma ona w swojej ofercie dużo jesienno-zimowych wosków, które idealnie sprawdzą się na teraz!
Podoba Wam się zapach tego wosku?

1 komentarz:

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.