5 listopada 2016

Paczka od Semilac!

Hej! Dzisiaj mam Wam do pokazania paczkę od firmy Semilac, którą na pewno już bardzo dobrze znacie. W swojej ofercie posiadają oni: lakiery hybrydowe, lakiery do paznokci, żele, preparaty, oliwki, akcesoria i wiele różnych urządzeń do paznokci. Tym razem otrzymałam: Top No Wipe, lakiery hybrydowe: 031 - Black Diamond, 109 - Miss Of The World, 162 - Creamy Cookie, 141 - Lady In Grey oraz SemiFlash, czyli pyłek tworzący lustrzany efekt na paznokciach. Pamiętajcie, że lakiery o numerach: 001, 031, 149, 150 oraz 151 są mocno napigmentowane, więc trzeba nakładać bardzo cienkie warstwy lakieru i dłużej utwardzać w lampie. Każdy z lakierów, które możecie zobaczyć poniżej na pewno użyję w stylizacji i pokażę na blogu. W końcu również zamówiłam czarny kolor, który na pewno bardzo mi się przyda do różnych wzorków i zdobień na paznokciach. Jeżeli chodzi o pyłek SemiFlash to jakiś czas temu używałam już tego produktu i sprawdził się idealnie. Będzie on na pewno ogromnym trendem na najbliższe miesiące, ponieważ świetnie wygląda na przeróżnych kolorach. Jak na razie testowałam go tylko na kolorze białym oraz czarnym, ale niedługo na pewno przetestuję również na innych kolorach i pokażę na blogu.
Który z kolorów podoba Wam się najbardziej?

10 komentarzy:

  1. Jestem miłośniczką wszystkiego, co ma w sobie brokat, więc kolorek nr 109 podoba mi się najbardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham semilac ;P
    Mam ten kolor Lady in Grey 141 i jest cudowny *.* Bardzo go lubię ;D
    Choć ja gdybym mogła to najchętniej posiadałabym wszystkie *.*
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki boskie !
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam kilka lakierów hybrydowych :) akurat z tej firmy mam najwięcej. śliczne kolorki

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja takich nie używam ;) Ale fajny, ciekawy post :) Obserwujemy?

    http://start-afire.blogspot.com/2016/11/sammydress-active-wear.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten różowy brokatowy jest super :)



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolorki <3
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolorek pozłacany różowy wygląda bosko <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.