13 listopada 2016

Ręczne i klasyczne zdobienie z Semilac

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie stylizacje paznokci hybrydowych ostatnio stworzyłam. Zrobiłam je przy użyciu kolorów, które niedawno zamówiłam. Po raz pierwszy mam na paznokciach coś narysowanego ręcznie. W drugiej stylizacji postawiłam na klasykę i postanowiłam połączyć dwa kolory ze sobą. Na stronie internetowej Semilac.pl znajdziecie wiele kategorii lakierów hybrydowych, takich jak: Black and White, Allure, Special Day, Tropical Drinks, My Story itp. Wysyłka z tej strony jest bardzo szybka, paczka szła do mnie zaledwie 4 dni. 
Pierwszą stylizacje paznokci hybrydowych wykonałam przy użyciu kolorów: 157 - Little Rosie, 037 - Gold Disco, 162 - Creamy Cookie oraz 031 - Black Diamond. Od dawna bardzo chciałam mieć na paznokciach narysowaną babeczkę, więc w końcu poprosiłam o to moją siostrę i efekty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Mi osobiście się bardzo podobają. Postanowiłam połączyć jasne kolory, żeby z niczym nie przesadzić. Całość idealnie się skomponowała. Oprócz lakieru na paznokcie postanowiłam również nałożyć Semi Hardi White, aby były bardziej wzmocnione i się nie łamały. Pamiętajcie, aby Semi Hardi nakładać zawsze na Bazę i dłużej utwardzać w lampie.
Drugą stylizację paznokci hybrydowych postanowiłam wykonać przy użyciu kolorów: 141 - Lady In Grey oraz 109 - Miss Of The World. Przy tej stylizacji postanowiłam postawić na klasykę i jak zwykle, połączyć dwa kolory, które w połączeniu ze sobą idealnie się komponują. Od dłuższego czasu planowałam zamówić brokat o numerze 109, ale jakoś zawsze przy zamówieniu zapominałam o nim i zamawiałam inne produkty. Ostatnio przypomniał mi się on, a do niego dołączyłam numer 141, który zaskoczył mnie swoją pigmentacją oraz świetnym kryciem już po pierwszej warstwie. Lakier o numerze 109 jest brokatem, który pod każdym kątem pięknie się mieni. Na czyimś blogu zobaczyłam połączenie właśnie tych kolorów i bardzo mi się spodobało, więc sama postanowiłam takie wykonać.

Podobają Wam się stylizacje?

9 komentarzy:

  1. ŚLiczne stylizacje ♥ Ta pierwsza jest przepiękna, za pomocą czego została wykonana ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza stylizacja została wykonana przy użyciu sondy oraz bardzo cienkiego pędzelka do zdobień :)

      Usuń
  2. Widze, ze masz coraz większa wprawę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne propozycje ;) Moje serce skradła jednak ta druga :D


    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja paznokci bardziej do mnie przemawia. :D

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja jest mega!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.