7 listopada 2016

Yankee Candle - Forbidden Apple

Hej! Bardzo lubię owocowe woski i po powąchaniu poniższego od razu stwierdziłam, że będę je zamawiała częściej. Forbidden Apple to wosk z limitowanej Halloweenowej serii zapachowej Yankee Candle o zapachu zaczarowanego, zielonego jabłka. Gdy przeglądałam stronę z woskami właśnie ten bardzo przykuł moją uwagę, ponieważ zachwyciła mnie jego piękna etykieta oraz kolor wosku. Już na pierwszy rzut oka widać, że wosk będzie idealnie nadawał się na Halloween. Cieszę się, że zapach tego wosku nie jest sztuczny, tylko czuć w nim prawdziwe, soczyste jabłko. Czuć w nim także minimalną nutę kwaskowatości. Bardzo kojarzy mi się on z woskiem Sweet Apple (również z Yankee Candle), jednak ten zapach jest intensywniejszy i bardziej mi się podoba. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl, na której znajdziecie jeszcze dwa, Halloweenowe woski, które pachną tak samo pięknie jak ten!
Lubicie słodkie zapachy?

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcie :)
    Tak lubie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie miałam ostatnio go zamówić ale czekałam jak ktoś doda opinię o Tym wosku i oto pojawił się twój post ^^ Bardzo lubię słodkie zapachy ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.