8 listopada 2016

Yankee Candle - Macaron Treats

Hej! Nie dawno do sklepów weszła nowa, zimowa kolekcja zapachów Yankee Candle. Zawsze wyczekuję na nowe kolekcję, zamawiam woski i je testuję. Uwielbiam przeróżne zapachy, od słodkich i kwiatowych po bardzo aromatyczne. Dzisiaj przedstawiam Wam nowy wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o klasycznym zapachu paryskich makaroników, czyli słodkiej mieszanki wanilii i migdałów. Raz jadłam paryskie makaroniki, jeden o smaku miętowym, a drugi o smaku marakujowym. Oby dwa bardzo przypadły mi do gustu i uważam, że ten wosk pachnie bardzo podobnie. Oprócz zapachu pysznych, paryskich makaroników czuć w nim również kruche ciastka oraz bardzo dużo migdałów. Po chwili od rozpalenia go w kominku piękny zapach unosi się w całym domu. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl. Koniecznie musicie go wypróbować!
Próbowaliście kiedyś paryskich makaroników?

2 komentarze:

  1. Ale musi byc boski *.*
    Nie miałam :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten zapach, na pewno jest niepowtarzalny ;)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.