19 grudnia 2016

Allepaznokcie.pl

Hej! W ostatnim czasie przyszła do mnie paczka od firmy Allepaznokcie.pl. Przesyłka trwała bardzo krótko, ponieważ paczka przyszła do mnie już po dwóch dniach! Z tej strony internetowej zamówiłam dwie blaszki: jedną większą, która ma dużo, przepięknych wzorów, więc na pewno będą idealnym dodatkiem do różnych kolorów lakierów hybrydowych oraz drugą, mniejszą, którą zamówiłam ze względu na to, że znajduję się na niej logo Starbucksa, którego już od dawna poszukiwałam na blaszce do paznokci. Oprócz tego jako gratis otrzymałam od firmy pilnik o gradacji 100/180. Jest on ostry, więc na pewno świetnie nada się do ścierania wierzchniej warstwy Topu czy piłowania paznokci. Na stronie internetowej Allepaznokcie.pl znajdziecie wiele, przeróżnych blaszek: z kwiatami, Świątecznych, Halloweenowych czy zwykłych. Ale to nie wszystko, ponieważ możecie znaleźć tam również: lakiery hybrydowe, zestawy startowe, ozdoby, perfumy, akcesoria do włosów, maseczki i wiele innych. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zamówienia z tej strony internetowej, ponieważ wszystkie zamówione przeze mnie blaszki przyszły w nienaruszonym stanie, a cała paczka przyszła do mnie w bardzo krótkim czasie.
Podobają Wam się blaszki?


2 komentarze:

  1. Takie cudenka do zdobienia paznokci <3 Koniecznie daj znać jak efekty ;)

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne mi sie podobaja :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.