25 grudnia 2016

BornPrettyStore

Hej! W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać, co ostatnio otrzymałam od firmy BornPrettyStore. W paczce znalazł się czerwony lakier, który służy do stemplowania na paznokciach. Na pewno wykorzystam go do wielu, świątecznych stylizacji. Następnie zamówiłam stempel, który jest wykonany z gumy, dzięki czemu na pewno łatwiej będzie mi się odbijać nim wzory. Następnie zamówiłam trzy blaszki, każda z nich jest Świąteczna, ale posiadają one przeróżne wzory, dzięki czemu później wybór będzie bardzo trudny. Znajdują się na nich choinki, renifery, gwiazdki, mikołaje, śnieżynki, prezenty, skarpety i wiele, wiele innych. Na końcu posta możecie zobaczyć aż trzy stylizacje paznokci, do których dodałam stempelki z otrzymanych blaszek. Moim zdaniem efekty są niesamowite. W pierwszej stylizacji postanowiłam połączyć czerwony lakier z narysowanym, białym prezentem oraz stemplem śnieżynki. W drugiej stylizacji połączyłam kolor czerwony ze złotym, a na środkowym paznokciu postanowiłam odbić świąteczny motyw. W ostatniej stylizacji postanowiłam wykonać biały sweterek, a na paznokcie, które pokryłam niebieskim lakierem odbiłam wzór śnieżynek. Oprócz blaszek na stronie znajdziecie również dużo akcesorii do paznokci, do makijażu, biżuterii, etui na telefon, dekoracji do włosów oraz wiele dodatków do domu i ogrodu.
Która rzecz podoba Wam się najbardziej?

7 komentarzy:

  1. te niebieskie paznokcie są cudowne. Bardzo podoba mi się wykonanie :)
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. musze sobie sprawić takie szablony, podobają mi się efekty jakie można nimi osiągnąc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskie są najładniejsze :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie sliczne paznokcie , lakier sie wydaje ciekawy xx
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świątecznie <3 Piękne <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.