17 grudnia 2016

Kringle Candle - First Snow

Hej! Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego wosku z firmy Kringle Candle. Jest on o czystym i świeżym zapachu, który na nowo przywróci emocje z dzieciństwa związane z pierwszymi płatkami śniegu za oknem. Zapewne pamiętacie, że w dzieciństwie zawsze cieszył Was widok pierwszego śniegu i uwielbialiście patrzeć na pruszące płatki za oknem. Sama mam tak aż do teraz. Wosk pachnie bardzo orzeźwiająco i nie umiem określić dokładnych zapachów, jakie w nim występują. Nie jest on moim ulubionym, ale jego opis bardzo trafił w mój gust i dlatego zdecydowałam się go przetestować. Gdy powąchałam go z opakowania to nie spodobał mi się zapach, ale gdy odpaliłam go w domu to zapach ten od razu zrobił się lepszy i spodobał mi się. Jeżeli nie lubicie bardzo słodkich zapachów to ten na pewno idealnie się dla Was sprawdzi. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl.
Spadł już u Was w tym roku pierwszy śnieg?

4 komentarze:

  1. Już kilka razy spadł i od razu stopniał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kilka razy spadł u mnie śnieg, niestety jak spadnie to już na drugi dzień go zazwyczaj nie ma:(

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Spadł kilka razy, ale sladu po nim nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak spadł, lecz niestety już go nie ma.. :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.