26 grudnia 2016

Lampa UV LED 24W Semilac

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją nowej lampy UV LED 24W od Semilac. Poprzednią lampę, której używałam przez około rok była bardzo małą lampą, która na raz nie mogła utwardzać wszystkich paznokci. Od razu, gdy zobaczyłam tą nowość na stronie to stwierdziłam, że muszę ją mieć, bo dzięki niej o wiele łatwiej będę mogła wykonywać paznokcie hybrydowe. Ma ona 24W i jest przeznaczona do utwardzania lakierów hybrydowych oraz żeli marki Semilac. Oprócz tego, że ma świetny design to jest bardzo poręczna i lekka. Posiada ona dwa czasy utwardzania: 30 sekund oraz 60 sekund. Normalne kolory lakierów hybrydowych utwardza w 30 sekund, jednak kolory bardzo mocno napigmentowane (001, 016, 031, 149, 150, 151) oraz żele należy utwardzać przez 60 sekund. Pod spodem ma ona piętnaście diod LED ułożonych w kształcie dłoni, dzięki czemu nasze paznokcie dokładnie będą się utwardzały. Oprócz tego posiada ona czujnik uruchamiający lampę po umieszczeniu dłoni, wraz z automatycznym wyłącznikiem. Cena lampy wynosi 99,00 zł, a jej żywotność to 30 000 godzin. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego, że zdecydowałam się na zamówienie tej lampy, ponieważ dzięki niej teraz będę mogła wykonywać paznokcie hybrydowe o wiele szybciej i zręczniej.

 Słyszeliście o nowej lampie Semilac?


5 komentarzy:

  1. gdzieś już jaą widziałam, całkiem ciekawa/. Jej wygląd jest naprawdę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda :) Nie słyszałam o niej


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta lampa jest przepiękna !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie słyszałam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o niej. Ale rzeczwywiście, wygląda na bardzo poręczną! :)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.