23 grudnia 2016

Świąteczna stylizacja #2

Hej! Dzisiaj mam dla Was świąteczną stylizację paznokci hybrydowych. Do wykonania jej użyłam kolorów: 037 - Gold Disco oraz 026 - My Love. Oby dwa kolory w połączeniu ze sobą bardzo mi się podobają i uważam, że nadają się świetnie na świąteczne paznokcie. Na środkowym paznokciu odbiłam białym lakierem wzór skarpet świątecznych, lasek cukrowych oraz gwiazdek dla lepszego efektu końcowego. Jeżeli chodzi o blaszki, które do tego użyłam to będziecie mogli je zobaczyć w jednym z następnych postów. Uwielbiam tego typu połączenia i bardzo dobrze czuję się w takich kolorach na paznokciach. Trwałość lakieru jest naprawdę świetna, ponieważ aktualnie zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, więc w tym czasie pomagam mojej rodzinie wszystko przygotowywać, a z paznokciami nic się nie dzieję i nic nie odchodzi. Mam nadzieję, że wstawiając ten post dałam Wam trochę inspiracji do wykonania swoich, świątecznych paznokci, a jeżeli tak to później koniecznie wyślijcie mi ich zdjęcie!
Podoba Wam się stylizacja?

4 komentarze:

  1. Sliczne swiateczne wzorki no i ten brokat ! ♥Wesolych Swiat x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne :D Czerwień znów zaczyna mi sie bardzo podobac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne <3

    Wesołych Świąt :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.