24 grudnia 2016

Świąteczna stylizacja #3

Hej! Dzisiaj mamy Wigilię, więc na blogu pojawia się ostatnia, świąteczna stylizacja. Do jej wykonania wykorzystałam kolory: 001 - Strong White oraz 025 - Glitter Red. Na środkowym paznokciu narysowałam pędzelkiem Semilac o numerze 001 prezent, a na paznokciu serdecznym postanowiłam odbić białą śnieżynkę. Bardzo podoba mi się to połączenie, a stylizacja kojarzy się ze Świętami, ponieważ czerwony jest kolorem podstawowym w Święta! Jest ona bardzo prosta w wykonaniu i nie zajmuję dużo czasu, a efekt końcowy jest niesamowity. Jeżeli chodzi o Święta Bożego Narodzenia to życzę Wam wszystkim dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności oraz abyście każde Święta spędzali w ciepłej, rodzinnej atmosferze. Chciałabym Wam również życzyć dużo inspiracji i motywacji do działania, smacznych dwunastu potraw, spełnienia wszystkich marzeń oraz Szczęśliwego Nowego Roku!
 Podoba Wam się zdobienie?

3 komentarze:

  1. Śliczne paznokcie, wyglądają trochę jak żelowe ;) Podoba mi się ta śnieżynka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja! Bardzo mi się podoba!

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne <3
    Wesołych Świąt <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.