27 grudnia 2016

Yankee Candle - Candy Cane Lane

Hej! Próbowaliście kiedyś laseczek cukrowych, które często są powieszane na choinki w filmach świątecznych? Jeżeli tak, to już wiecie jak pachnie ten wosk. Jest on o zapachu mięty pieprzowej, słodkich ciasteczek oraz kremowego, waniliowego lukru. Gdy pierwszy raz powąchałam ten wosk, od razu poczułam dużą ilość mięty pieprzowej oraz słodyczy. Zapach przełamany miętą nie jest przytłaczający, ale bardzo otula słodyczą i właśnie dlatego jest wyjątkowy. Oprócz cudownego zapachu wosku, który gra tutaj główną rolę opakowanie posiada etykietę, która jest tak piękna, że aż szkoda ją wyrzucać. Komponuję się ona idealnie z kolorem tartaletki. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl, na której znajdziecie wiele innych, świątecznych kolekcji oraz zapachów!
Podoba Wam się zapach?

6 komentarzy:

  1. własnie miałam go zamówić jednak nie byłam do końca przekonana co do tego produktu, ale jednak mnie przekonałaś i powiększe niebawem moją kolekcję wosków wlasnie o ten zapach ^^

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale chyba skorzystam:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dostałam od przyjaciółki na święta kominek i szukam wosków, więc chętnie go przetestuję! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. druga z moich ulubionych zimowych pozycji :) pierwszą jest season of peace

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.