28 grudnia 2016

Yankee Candle - Cherries On Snow

Hej! Cherries On Snow to wosk o zapachu czarującej mieszanki soczystych wiśni ze słodkimi migdałami i z dodatkiem zimowej świeżości śnieżnego puchu. Opis idealnie odzwierciedla zapach wosku, ponieważ nawet bez wąchania go można poczuć w nim wiśnie. Zapach ten bardzo kojarzy mi się z deserem, w którym występują wiśnie, bita śmietana, migdały, a także pokruszone ciasteczka. Jest on bardzo intensywny i już po chwili od odpalenia czuć go prawie w całym domu. Jest to zdecydowanie jeden z moich ulubionych wosków i z wielką chęcią przygarnęłabym zapas takich tartaletek. Oprócz tego, że zapach ten jest przepiękny to jeszcze etykieta jest świetna i idealnie pokazuję, jakie zapachy możemy poczuć w wosku. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl, na której znajdziecie jeszcze wiele zimowych zapachów, które idealnie sprawdzą się na chłodne wieczory.
Co sądzicie o wosku?

7 komentarzy:

  1. Wydaje się ciekawy!:)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wąchałam, ale jakiś czas temu zastanawiałam się nad kupnem ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam takiego produktu być może skorzystam!:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli jest tak cudowny jak berry triffle to chcę go od razu! ;-)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.