22 grudnia 2016

Yankee Candle - Sugared Apple

Hej! Dzisiaj mam dla Was recenzję wosku z firmy Yankee Candle. Jest to wosk z aromatycznej linii zapachowej z serii Classic. Wyczuwalne są w nim aromaty jabłka, cukru oraz wanilii. Po powąchaniu wosku od razu poczułam zapach świeżego, soczystego jabłka posypanego cukrem. Uwielbiam tego typu zapachy, ponieważ są one słodkie i idealnie sprawdzają się zimą. Jest on intensywny, ale nie na tyle, by był duszący. Wosk bardzo dobrze się kruszy, można podzielić go na kilka, mniejszych części lub rozpalić całą tartaletkę. Po rozpaleniu go w kominku od razu skojarzył mi się on ze smakiem startych jabłek z cukrem, które kiedyś uwielbiałam jeść. Zamówiłam go ze strony internetowej Goodies.pl. Posiada ona wiele, zimowych zapachów, które na pewno przypadną Wam do gustu.
Lubicie takie połączenia?

3 komentarze:

  1. Jabłko ślicznie pachnie. Wosk zapowiada się ciekawie ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być naprawdę ładny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.