11 stycznia 2017

Karnawałowa stylizacja

Hej! Dzisiaj mam dla Was kolejną, karnawałową stylizację. Ostatnio mogliście zauważyć, że robiłam paznokcie w połączeniu z brokatem i tak mi się on spodobał, że postanowiłam swoje również z nim połączyć. Do wykonania stylizacji użyłam kolorów: 161 - Something Nice oraz 083 - Burgundy Wine. Już gdzieś widziałam połączenie tych dwóch kolorów w stylizacji i bardzo spodobało mi się ich dopasowanie. Drobinki z brokatu idealnie łączą się z bordowym kolorem. Kolory 160 - I'm not sure oraz 161 - Something Nice mają krycie pół-transparentne, więc pamiętajcie, że nakładając je musicie pomalować pod nimi paznokcie jakimś kolorem, no chyba, że podoba Wam się taki efekt na paznokciu. Sama postanowiłam pod spodem pomalować paznokieć również lakierem Burgundy Wine, ponieważ wtedy efekt jest jeszcze lepszy. Jest to świetna stylizacja na karnawał, bo posiada ciemny kolor, który będzie pasował do wielu kreacji, a także ma w sobie brokat, czyli coś, co doda blasku całej stylizacji.
Co sądzicie o takim połączeniu?

5 komentarzy:

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.