27 stycznia 2017

Nowe brokaty od Semilac

Hej! Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka od firmy Semilac. Ostatnio wyszła nowa kolekcja lakierów hybrydowych Semilac, którą zatytułowano "Dance Flow". Każdy z lakierów ma inną nazwę słynnych tańcy. W zawartości paczki znalazły się lakiery: 174 - Fancy Foxtrot, 177 - Velvet Disco, 185 - Majesty Waltz, 179 - Midnight Samba oraz 178 - Delicious Cha-cha. To właśnie takich kolorów, czyli brokatów oraz lakierów z drobinkami brakowało mi w gamie kolorystycznej Semilac. Każdy z nich jest piękny i na pewno świetnie można połączyć je z różnymi, klasycznymi kolorami. Moim ogromnym faworytem jest kolor 179 - Midnight Samba, ponieważ uwielbiam kolory różowe, a skoro ten lakier jest różowym brokatem to idealnie sprawdzi się w stylizacji z kolorami nude lub odcieniami brudnego/pudrowego różu. Oprócz pięciu poniższych kolorów, na stronie znajdziecie również cztery nowe kolory z tej kolekcji, które są tak samo piękne jak te. Już niedługo na blogu pojawi się post z nową kolekcją, w której będziecie mogli zobaczyć jak każdy z lakierów wygląda na swatchu. Jestem bardzo zainspirowana nowymi kolorami i gdy tylko je zobaczyłam to do głowy wpadło mi 100 pomysłów na nowe zdobienia.
Podobają Wam się nowe kolory?

1 komentarz:

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.