1 stycznia 2017

Nude, neon i brokaty!

Hej! W dzisiejszym poście pokażę Wam, co znajduję się w paczce od firmy Semilac, która przyszła do mnie wczoraj. Bardzo wyczekiwałam na tę paczkę, ponieważ zamówiłam naprawdę świetne kolory, jedne są bardziej odważne, a drugie delikatniejsze. Zamówiłam dwa kolory nude: 138 - Perfect Nude oraz 136 - Creamy Muffin. W swojej kolekcji lakierów hybrydowych posiadam już dwa, podobne kolory nude i wyglądają one delikatnie, a zarazem efektownie na paznokciach. Skoro tak bardzo mi się spodobały to postanowiłam zamówić kolejne dwa, z którymi niedługo na pewno zrobię stylizację. Kolejnym kolorem jest bardzo mocny, różowy neon, czyli lakier 170 - Pink Wink, który pochodzi z najnowszej kolekcji Semilac - My Story. Jest on bardzo wyrazisty, widząc go na stronie nie sądziłam, że będzie aż tak mocny, ale mojej mamie bardzo się spodobał i na pewno będzie chciała mieć taki kolor w połączeniu z innym na paznokciach. Ostatnie dwa kolory to nowość na stronie Semilac, którą po raz pierwszy mogliście ujrzeć na początku grudnia. Są to dwa brokaty: 160 - I'm not sure oraz 161 - Something Nice. Od dłuższego czasu chciałam je zamówić, ale jakoś nie miałam okazji, więc gdy tylko się taka nadarzyła to postanowiłam, że muszę w końcu je mieć, ponieważ można z nimi zrobić przeróżne stylizacje paznokci. Pamiętajcie tylko, że nie kryją one w 100%, więc należy pod brokat pomalować paznokcie jakimś kolorem, który będzie służył jako podkład. Oprócz tego otrzymałam również od firmy magazyn Semilac World, w którym znajdziecie dużo inspiracji na nowe paznokcie, zdobień krok po kroku, ciekawostek, planów na sylwestra, a także relacji z różnych pokazów i event'ów.
 Podobają Wam się nowe kolory?

4 komentarze:

  1. Dobrze dobrane kolorki ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brokaty <3 uwielbiam! Mam kilka pyłków Holo z Em nail- dają taki brokatowy efekt, który wygląda super i ślicznie się mieni. Ahh, jak dobrze, że zaczyna się karnawał i można szaleć z takimi fikuśnymi zdobieniami na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te lakiery, szczególnie dwa ostatnie są nieziemskie ;>

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.