20 stycznia 2017

Paczka od BornPrettyStore

Hej! W ostatnim czasie przyszła do mnie paczka od firmy BornPrettyStore. W paczce znalazły się: klej do skórek, za pomocą którego bardzo łatwo możemy wykonywać różne zdobienia na paznokciach lub ombre, ponieważ dzięki temu nie ubrudzimy skórek dookoła, biały i czarny lakier do stempli oraz trzy blaszki: dwie mniejsze w wiosennych motywach i jedna większa w azteckie wzory. Nowe blaszki bardzo mi się spodobały i myślę, że w najbliższym czasie zrobię z nimi jakieś stylizacje paznokci. Świetnie będą wyglądały na różnych kolorach, ponieważ dzięki czarnemu oraz białemu lakierowi można je odcisnąć na kolor różowy, żółty, zielony, pomarańczowy czy niebieski. Czasami warto pobawić się kolorami i zamiast nudnych, szarych paznokci dodać na jeden jakiś wzór z blaszki. Dzięki temu paznokcie będą bardziej efektowne. W swojej kolekcji posiadam już kilkanaście różnych blaszek i powiem Wam szczerze, że każda z nich jest często przeze mnie wykorzystywana. Odkąd poznałam tę metodę zdobienia paznokci to uwielbiam właśnie stemplami przyozdabiać paznokcie, ponieważ wtedy wyglądają, jakby coś było na nich narysowane ręcznie. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z kolejnego zamówienia z BornPrettyStore, ponieważ zamówienie przyszło do mnie w krótkim czasie, a każda z rzeczy wygląda tak samo, jak na zdjęciu ze strony.
klej do skórek - klikk
lakiery - klikk
blaszka - klikk
blaszka - klikk
blaszka - klikk

Która z rzeczy zaciekawiła Was najbardziej?

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawią mnie te stempelki, zbieram się do kupna już od jakiegoś czasu i nie jestem przekonana.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczkę dostałaś;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blaszki mają na prawdę piękne wzory.

    http://ourlifeandnotjust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te blaszki, szkoda że nie ogarniam jak ich używać :D

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.