7 stycznia 2017

Różyczka, efekt szronu i karnawałowy brokat!

Hej! Jak Wam minął Sylwester oraz Nowy Rok? Mi bardzo dobrze, a skoro jest już po nowym roku to rozpoczął się karnawał. Z tej okazji mam dla Was dwie stylizacje paznokci hybrydowych. Jedna z bardziej spokojnymi kolorami, ale za to główną rolę gra tutaj zdobienie różyczki. Do wykonania tej stylizacji użyłam kolorów: 138 - Perfect Nude oraz 136 - Creamy Muffin. Jakiś czas temu na moim blogu pojawiło się zdobienie sweterkowe, więc tym razem postanowiłam wykonać zdobienie tą samą metodą, ale namalowałam różyczkę. Na palec serdeczny postanowiłam po raz pierwszy wykonać efekt szronu, czyli w skrócie: nałożyłam syrenkę na nie utwardzony Top No Wipe, a następnie utwardziłam go w lampie. Moim zdaniem efekt jest świetny. Do drugiej stylizacji paznokci hybrydowych postanowiłam użyć kolorów nieco mocniejszych, więc jeżeli lubicie wyraziste kolory to ta stylizacja jest idealna dla Was. Do jej wykonania użyłam kolorów: 170 - Pink Wink oraz 161 - Something Nice. Bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów i na pewno błyszczący się brokat jest idealnym dodatkiem do karnawałowej stylizacji. Ma duże drobiny mieniące się w różnych odcieniach, więc można go nałożyć na cały paznokieć lub tylko na początek.
Podobają Wam się stylizacje?

5 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie, produkt świetny!:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest jak najbardziej w moim stylu-zawsze muszę dodać efekt chromu czy syrenki żeby ozdobić paznokcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie- klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje. :)

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.