10 lutego 2017

Brokatowe stylizacje

Hej! Od jakiegoś czasu zbierałam zdjęcia stylizacji karnawałowych, które wykonywałam w ostatnim czasie. Do ich wykonania używałam lakierów marki Semilac, głównie z nowej kolekcji zatytułowanej "Dance Flow". Każda z nich jest na swój sposób wyjątkowa i ma chociaż mały dodatek brokatowych kolorów, które są bardzo modne w karnawale. Do zrobienia pierwszej stylizacji użyłam kolorów: 180 - High Jive oraz 187 - Sweet Rumba. W połączeniu wyglądają one świetnie i jak najbardziej będą pasowały do przeróżnych, ciemnych ubrań. Kolor 180 - High Jive jest bardziej napigmentowany niż pozostałe, więc polecam nakładać cieńsze warstwy lakieru i utwardzać je trochę dłużej. W drugiej stylizacji już więcej się dzieję, ponieważ do niej użyłam kolorów: 177 - Velvet Disco, 178 - Delicious Cha-cha oraz 187 - Sweet Rumba. Żeby brokaty nie były tutaj głównym wyróżnieniem, postanowiłam na środkowym paznokciu odbić azteckie wzory. Komponują się one świetnie. Następna stylizacja jest już bardziej spokojna. Do jej wykonania użyłam kolorów: 179 - Midnight Sumba oraz 004 - Classic Nude. Kolor nude postanowiłam pokryć nowym topem Semilac, czyli Top Mat Total, który bardzo długo utrzymuję się na paznokciach. Całą stylizację dopełnił piękny, ciemno-różowy brokat. Ostatnia stylizacja paznokci zawiera kolory: 185 - Majesty Waltz, 170 - Pink Wink oraz 144 - Diamond Ring. Wszystkie kolory bardzo ładnie razem się skomponowały, a na serdecznym paznokciu postanowiłam odbić kawałek wzoru z mandali. Podsumowując każda stylizacja bardzo mi się podoba, ponieważ w każdej z nich są użyte różne kolory i zdobienia, dzięki czemu nie są one nudne.
Która stylizacja podoba Wam się najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Wszystkie sa piękne, ale najbardziej w oko wpadły mi 2 ostatnie <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga jest genialna ;)
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie! Trzecie najbardziej mi się podobają ♥

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga jest świetna :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne paznokcie! Wszystkie zestawienia kolorystyczne bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam do siebie :) www.blondmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne są te paznokcie i lakiery! Strasznie mi się podobają :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne lakiery i paznokcie. Wg mnie wygrywa jasny róż oraz czarny brokat! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.