26 marca 2017

Kameleonowe pyłki!

Hej! Dzisiaj mam dla Was post z trzema stylizacjami paznokci hybrydowych, w których wykorzystałam nowe pyłki SemiFlash. Na stronie znajdziecie aż osiem nowych pyłków, które są w tym roku bardzo modne. W moich stylizacjach użyłam akurat: 04 - Amazing Frog oraz 05 - Purple Viper. Są to efekty kameleona, które wraz z padaniem światła zmieniają swoje kolory. W pierwszej stylizacji pomalowałam trzy paznokcie lakierem z najnowszej kolekcji "Flavours" 183 - Grey Pepper, a paznokcie, na które wiedziałam, że będę nakładała pyłek pomalowałam kolorem czarnym, czyli 031 - Black Diamond. Pamiętajcie, aby kolory mocniej napigmentowane utwardzać dłużej i nakładać bardzo cienkie warstwy. Na paznokieć serdeczny nałożyłam pyłek. Paznokieć środkowy pokryłam matowym Topem, namalowałam Topem No Wipe paski, utwardziłam je, pokryłam pyłkiem, pędzelkiem wyczyściłam resztki pyłku i na nowo pokryłam cały paznokieć Topem No Wipe. Tym pomysłem zainspirowałam się od Maxineczki, ponieważ pokazywała ona to zdobienie w jednym z swoich ostatnich filmików. W kolejnej stylizacji pokryłam wszystkie paznokcie czarnym kolorem, następnie Topem No Wipe, a na końcu pokryłam paznokcie pyłkiem o numerze 04 i znów uzupełniłam cały paznokieć Topem No Wipe. Ostatnia stylizacja posiada to samo zdobienie, co stylizacja pierwsza, różnią się one tylko kolorystyką. W stylizacji pierwszej użyłam jasnego koloru, a w trzeciej stylizacji czarnego koloru. Pyłki pasują do wszystkich odcieni z gamy kolorystycznej Semilac, więc każdy może je łączyć na wiele sposobów. Tej wiosny są one bardzo modne, więc w internecie na pewno znajdziecie dużo inspiracji.
Podobają Wam się nowe pyłki?

6 komentarzy:

  1. fajne sa te pyłki, lubie taki efekt na paznokciach, muszę się kiedyś na niego skusić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd dostałam swój zestaw do hybryd pokochałam malowanie paznokci a te pyłki na pewno niedługo kupię bo są cudowne :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale są cudowne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie mani cudowne :) lubię taki efekt na paznokciach :)

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy się, że nowy pyłki Ci się spodobały. Czekamy na kolejne stylizacje :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają ślicznie!

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.