20 marca 2017

Kolekcja Flavours i nowe pyłki!

Hej! 9 marca miała miejsce oficjalna premiera nowej kolekcji lakierów hybrydowych Semilac, którą zatytułowano "Flavours". Moim zdaniem ta nazwa idealnie opisuję kolory znajdujące się w kolekcji, ponieważ są one delikatne i można z nich stworzyć świetne stylizacje. W skład kolekcji wchodzą kolory: 173 - Melon Mash, 175 - Lavender Cream, 176 - Almond Butter, 182 - Strong Lime, 183 - Grey Pepper, 184 - Tagiatelle Tuscany, 186 - Kaymak Sweet, 188 - Strawberry Blue oraz 189 - Tuna Voyage. Póki co w swojej kolekcji posiadam lakiery z nowej kolekcji o numerach: 176 oraz 183, ale za pewne z czasem ta kolekcja bardzo się powiększy. Oprócz tego ostatnio również pojawiły się nowe, kolorowe pyłki. Jest ich aż osiem i każdy z nich wyróżnia się swoim własnym, przepięknym kolorem. Są to: efekty kameleona, efekt lustra oraz efekt holo. Bardzo spodobały mi się efekty kameleona, więc postanowiłam zamówić numery: 04 oraz 05. Jak tylko je przetestuję to na pewno od razu wrzucę post na bloga, w którym dokładnie zobaczycie jak prezentują się na paznokciach. Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tego, ile nowości ostatnio pojawiło się na stronie Semilac.pl, jeżeli chcecie być na bieżąco z nowościami to śledźcie mojego bloga, stronę Semilac lub inne media społecznościowe marki Semilac, ponieważ z nich dowiecie się jako pierwsi o najnowszych kolekcjach czy akcesoriach do paznokci.
Który kolor jest Waszym faworytem?

1 komentarz:

♡ Dziękuje za każdy komentarz, jest on dla mnie wielką motywacją.
♡ Obraźliwe i wulgarne komentarze będą usuwane.
♡ Jeśli zostawisz link do bloga, odwiedzę go.